Złożenie wniosku oraz odbiór dokumentu paszportowego możliwy jest po pobraniu numeru z biletomatu bądź po wcześniejszym dokonaniu rezerwacji wizyty przez Internet https://poznan.uw.gov.pl/rezerwacja-internetowa-wizyty-paszportowej.
We wszystkich lokalizacjach paszportowych na terenie województwa wielkopolskiego przy stanowisku obsługi klienta można uiścić opłatę paszportową wyłącznie kartą płatniczą. Wpłat gotówkowych nie przyjmujemy.
Dostępność biletów sprawdzisz klikając w poniższe linki:
- w Poznaniu https://rejestracjapoznan.poznan.uw.gov.pl/QueueStatus
- w Kaliszu https://rejestracjakalisz.poznan.uw.gov.pl/QueueStatus
- w Koninie https://rejestracjakonin.poznan.uw.gov.pl/QueueStatus
- w Lesznie https://rejestracjaleszno.poznan.uw.gov.pl/QueueStatus
- w Pile https://rejestracjapila.poznan.uw.gov.pl/QueueStatus
W salach obsługi klientów w sprawach paszportowych obowiązuje całkowity zakaz korzystania z telefonów komórkowych.
Sala obsługi klientów w Oddziale Paszportów w Poznaniu podlega monitoringowi wizyjnemu (147,54 KB)
Autor:
Data utworzenia: 16.04.2024
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 16.04.2024 - 11:03
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 02.01.2025 - 08:28