Obsługa klientów

Jak można się z nami skontaktować?

  1. Dokumenty możesz:
    • złożyć elektronicznie przez portal Empatia,
    • wysłać pocztą tradycyjną, na kopercie wpisz adres: Wojewódzki Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim, ulica Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań.
  2. Możesz przyjść osobiście do siedziby Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim
    adres: ulica Kazimierza Wielkiego 24/26 w Poznaniu (wejście od ulicy Mostowej).
    Dokumenty możesz złożyć na parterze w kancelarii lub wrzucić do stojącego oznakowanego pojemnika na korespondencję.
  3. Za pośrednictwem powiatowych zespołów ds. orzekania o niepełnosprawności.
  4. Możesz skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy.
  5. Możesz do nas zadzwonić na infolinię pod numerem: 61 850 8778.
    Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
    Pracownicy infolinii udzielają ogólnych informacji. Jeśli zadzwonisz i zapytasz nas o termin rozpatrzenia wniosku, pracownik zapyta o imię i nazwisko osoby wnioskującej oraz datę urodzenia. Przygotuj wcześniej dane oraz coś do pisania.
    Na infolinię dzwoni bardzo dużo osób, dlatego prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

Jeśli dosyłasz dodatkowe dokumenty w swojej sprawie, dopisz na kopercie ŚWIADCZENIE WSPIERAJĄCE – UZUPEŁNIENIE DOKUMENTÓW. Jeśli znasz numer sprawy, to napisz na kopercie.

Jeśli chcesz zgłosić rezygnację z rozpatrzenia wniosku, dopisz na kopercie ŚWIADCZENIE WSPIERAJĄCE – REZYGNACJA. Jeśli znasz numer sprawy, to napisz na kopercie.

Autor: Ewa Zajączkowska
Data utworzenia: 17.03.2025
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 17.03.2025 - 10:56
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 17.04.2025 - 10:50