Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu w 2012 roku, cz. 5. [poz. 401-500]

Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
od dnia 01.01.2012 r.

Lp. Przedmiot kontroli Jednostka kontrolowana Termin kontroli Wydział
przeprowadzający
kontrolę
401 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Czempiniu, ul. 24 stycznia 25, 64-020 Czempiń 07.08-17.08.2012 Wydział Finansów i Budżetu
402 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzieszach Wielkich z siedzibą pod adresem 62-872 Godzisze Wielkie, ul. 11 Listopada 10 06.08-14.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
403 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa w dziale 710 Działalność usługowa, rozdział 71 035 Cmentarze, wynikającego z porozumienia zawartego 6 kwietnia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Miastem Śrem na podstawie art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach wojennych (Dz. U. Nr 39, poz. 311 ze zm.)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Śremie,  Plac 20 października 1, 63-100 Śrem 06.08-7.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
404 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację  zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej. Urząd Miasta i Gminy Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew 16.08-31.08.2012 Wydział Finansów i Budżetu
405 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.)  „MAXI-STAR KONStrUKTOR” Zakład Pracy Chronionej Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne, z siedzibą  Uścikówiec 4, 64-600 Oborniki 7.08-9.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
406 zbadanie kwestii poruszanych w dokumentach przekazanych przez Sąd Rejonowy w Słupcy, Wydział III Rodzinny, załączonych do pisma z dnia 7 lipca 2012 r.  Dom Dziecka w Pyzdrach z siedzibą pod adresem: ul. Farna 71, 62-310 Pyzdry 6.08-17.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
407 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Katarzyna Polanowska, ul. Nad Pokrzywką 9/6, 61-312 Poznań  3-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
408 sprawdzenie zarzutów podniesionych w piśmie Rzecznika Praw Obywatelskich z dnia 20 lipca 2012 r., znak: RPO-707905-III/12/JA Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, z siedzibą pod adresem: ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań wraz z filią Stare Miasto pod adresem: ul. Ratajczaka 5/7, 60-813 Poznań oraz miejscu realizacji Programu trATWA (60-770 Poznań, ul. Matejki 50) 6.08-14.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
409 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonej w ustawie o pomocy społecznej  Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu, z siedzibą pod adresem: ul. Krobska 45, 64-125 Poniec 10.08-17.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
410 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew 10-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
411 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Milena Hadryan, zam. ul. Poznańska 41/5 60-850 Poznań  7-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
412 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację  zadania zleconego z zakresu administracji rządowej w dziale 710 Działalność usługowa, rozdział 71 035 Cmentarze, wynikającego z Porozumienia zawartego  19 maja 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Miastem Konin na podstawie art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach wojennych (Dz. U. Nr 39, poz. 311 ze zm.).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin  13.08-14.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
413 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2011 r. oraz dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły  16.08-22.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
414 przyjmowanie, weryfikacja i terminowość przesyłania wniosków CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz przekazywanie do CEIDG informacji o uprawnieniach nadanych przedsiębiorcom
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły  16-08-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
415 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki  wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362 ze zm.) oraz sprawdzenie realizacji zaleceń pokontrolnych z kontroli doraźnej PS.II-3.13.431-8-6/11 wydawanych 13 stycznia 2012 r.  Dom opieki dla osób starszych „Pałacyk Pod  Dębami” z siedzibą pod adresem: Stare Oborzyska, ul. Parkowa 1, 64-000 Kościan 13.08-31.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
416 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Andrzej Dwulata, zam. ul. Biedronki 12, 60-185 Skórzewo 10-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
417 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Anna Koścista, zam. ul.  Przylesie 5, Zakrzewo 62-070 Dopiewo  14-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
418 zadanie pn. „Rozbudowa ulicy Ogrodniczej i Zimowej w Rawiczu” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa.
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Rawiczu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz  20.08-23.08.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi/Wydział Finansów i Budżetu
419 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/04 NZOZ Falck Medycyna Region Wielkopolska, ul. Kramarska 17, 61-765 Poznań  13.08-31.08.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania kryzysowego
420 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Małgorzata Matuszczak, zam. os. Przemysława 6c/5, 61-064 Poznań  14-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
421 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Janina Zygmanowska zam. ul. Urbanowska 14 m.3, 60-647 Poznań 16-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
422 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego  2, 64-400 Międzychód  20.08-4.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
423 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Sieraków, ul. 8 Stycznia 38, 64-410 Sieraków  20.08-4.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
424 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Skulsk, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk 21.08-3.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
425 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan  22.08-3.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
426 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Wapno, ul. Świerczewskiego  1A, 62-120 Wapno 20.08-31.08.2012 Wydział Finansów i Budżetu
427 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa na realizację zadania zleconego z zakresu administracji rządowej w dziale 710 Działalność usługowa, rozdział 71 035 Cmentarze, wynikającego z Porozumienia  zawartego  30 września 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Sośnie na podstawie art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach wojennych (Dz. U. Nr 39, poz. 311 ze zm.). 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie  20.08-21.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
428 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń  20.08-20.09.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomośći
429 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Anna Skrzydlewska, zam. ul. os. Piastowskie 10c/10 62-200 Gniezno  20-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
430 przestrzeganie warunków pozwolenia Wojewody Wielkopolskiego nr 1/2011 z 15 września 2011 roku na nabywanie lub użytkowanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego oraz warunków określonych w art. 18 ust. 1 i art. 21 ust. 1 ustawy o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego 
[wystąpienie pokontrolne]
Jarosław Koźlarek COSMOBOX.PL w Koninie przy ul. Poznańskiej 158 21-08-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
431 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Ośrodek Szkolenia Kierowców Bartosz Niedzielski, z siedzibą w Buczu przy ul. Kasztanowej 91 20-08-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
432 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów  28.08-30.08.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
433 zadanie pn. „Remont ulicy Wiązowej, Klonowej, Świerkowej i Jesionowej w miejscowości Orzechowo” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem, legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa.
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Miłosławiu, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław 28.08-31.08.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
434 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu Pomocy dla rodzin rolniczych,  w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996)
[wystapienie pokontrolne]
Urząd Gminy Bliznów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów  23.08-24.08.2012 oraz 27.08-29.08.2012 Wydział Polityki Społecznej
435 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Elena Tuczyńska, os. T. Działyńskiego 1J/29, 62-020 Swarzędz 21-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
436 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz 27.08-27.09.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomośći
437 realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego powiatowi, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września, w zakresie prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy „Jutrzenka” w Pietrzykowie z siedzibą pod adresem: Pietrzyków 49, 62-310 Pyzdry  27.08-14.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
438 realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego powiatowi, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września   27.08-14.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
439 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów  24-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
440 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określone w ustawie o pomocy społecznej  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie, z siedzibą pod adresem: ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 64-111 Lipno  28.08-5.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
441 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Monika Ciesielska-Głów, ul. Gross-Gerau 14, 64-500 Szamotuły  24-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
442 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe  związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2012 r.  oraz  rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan  6.09-12.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
443 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotowie, ul. Grochowskiego 17, 77-400 Złotów  4.09-14.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
444 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę  w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn  3.09-5.09.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
445 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnikach, z siedzibą pod adresem: 62-865 Szczytniki 139 6.09-14.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
446 przestrzeganie warunków pozwolenia Wojewody Wielkopolskiego nr 4/2004 z 16 lipca 2004 roku na nabywanie lub użytkowanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego oraz art. 18 ust. 1 i art. 21 ust. 1 ustawy o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego 
[wystąpienie pokontrolne]
„LIDMIR” Zakład Serwisowo -Usługowy  Mirosław Niechciał w Kępnie przy ul. Ruchu Oporu 11 30-08-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
447 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[wystąpienie pokontrolne]
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
Urząd Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las  30.08-31.08.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
448 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przedczu, ul. Kościuszki 1, 62-635 Przedecz  10.09-21.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
449 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Teresa Kłosowicz , zam. os. Piastowskie  4a/4, 62-200 Gniezno  29-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
450 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu, pl. Wolności 17, 61-739 Poznań  31-08-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
451 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określone w ustawie o pomocy społecznej 
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pępowie, z siedzibą pod adresem: ul. Stanisławy Nadstawek  6, 63-830 Pępowo  10.09-14.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
452 zadanie pn. „Przebudowa ulicy Zapolskiej z budową kanalizacji deszczowej w Kole. Lokalizacja: miasto Koło, powiat kolski, województwo wielkopolskie” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Kole, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło 10.09-14.09.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
453 realizacja zadań zleconych w zakresie: - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, - rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska – powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Urząd Miejski w Poniecu, ul. Rynek 24, 64-125 Poniec  7-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców 
454 realizacja zadań zleconych w zakresie: - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, - rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska – powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Urząd Miasta i Gminy Raszków, ul. Rynek 32, 63-440 Raszków  13.09-14.09.2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców 
455 zasadność świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry  Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowanej Goślinie, ul. Dworcowa 10, 62-095 Murowana Goślina  10.09-28.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
456 sprawdzanie realizacji świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w ramach zadań zleconych  Urząd Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina  10.09-28.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
457 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Ośrodek szkolenia Motwicki Jan, Salon Myśliwski – Ryś, z siedzibą w Lesznie przy ul. Karasia 10A 4-09-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
458 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów  7.09-20.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
459 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań  własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Mycielin z siedzibą w Słuszkowie, 62-831 Korzeniew  6.09-21.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
460 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość  przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Pępowo, ul. Stanisławy Nadstawek 6, 63-830 Pępowo  6.09-18.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
461 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Agnieszka Szymczak, zam. ul. Chrobrego 10, 62-200 Gniezno  4-09-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
462 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy Kłodawa, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa  10.09-25.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
463 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno  10.09-21.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
464 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica  10.09-21.09.2012 Wydział Finansów i Budżetu
465 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Agata Przybylska, zam. ul. Kołłątaja 14, 64-500 Szamotuły  6-09-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
466 wyjaśnienie skargi złożonej na działania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile w zakresie udzielania świadczeń z pomocy społecznej Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile, ul. Kwiatowa 5, 64-920 Piła  17.09-21.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
467 wykorzystanie i rozliczanie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych,  w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych  (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000 – lecia 8, 62-874 Brzeziny  7.09.2012 oraz 10. 09-11.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
468 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych  (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Krzywiń, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń 17.09-19.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
469 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gmina Wągrowiec na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, 62-100 Wągrowiec 13.09-21.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
470 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[wystąpienie pokontrolne]
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
Urząd Miejski w Nowym  Tomyślu, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl 12.09-17.09.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
471 realizacja zadań zleconych w zakresie powszechnego obowiązku obrony w zakresie organizacji i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej, wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań 20-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
472 realizacja zadań zleconych w zakresie rejestracji zdarzeń staun cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska Urząd Miasta i Gminy w Czerniejewie, ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo 24-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
473 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[wystąpienie pokontrolne]
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[sprostowanie wystąpienia pokontrolnego]
Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek 19.09-21.09.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
474 kontrola realizacji przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii w zakresie uprawy polowej konopi włóknistych za rok 2011
[projekt wystąpienie pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek 21-09-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
475 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację Programu pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych. (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996).  Urząd Gminy Miasteczka Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie 27.09-28.09, 01.10-03.10.2012 Wydział Polityki Społecznej
476 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Zuzanna Michalska, os.  Polan 13/5, 61-153 Poznań 14-09-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
477 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek 14-09-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
478 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej PW „DRUX” Sp. z o.o., ul. Poznańska 108, 62-040 Puszczykowo  17.09-22.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
479 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Firma Usługowa „EFEKT” s.c., ul. Kosynierów 100, 62-300 Września 17.09-22.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
480 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) „LENROK” Sp. zo.o., ul. Taczaka 24, 61-819 Poznań 17.09-20.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
481 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) KOS Elektro System  Sp. z o.o., ul. Wrocławska 43, 62-300 Września 17.09-22.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
482 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa na realizację zadań własnych i bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Kamieńcu, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 25, 64-061 Kamieniec 21.09-02.10.2012 Wydział Finansów i Budżetu
483 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe  związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2011 r.  oraz  rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Białośliwie, ul. ks. Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie 27.09-03.10.2012 Wydział Polityki Społecznej
484 przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.)
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań  17.09-24.09.2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
485 realizacja zadań zleconych w zakresie: ewidencji ludności i dowodów osobistych wynikających z ustawy o dowodach osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu  cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska, powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenia rejestracji osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej i założenie ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Urząd Gminy Lądek, ul. Rynek 26, 62-406 Poznań 27-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
486 realizacja zadań zleconych w zakresie powszechnego obowiązku obrony w zakresie organizacji i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej, wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Urząd Miejski w Kórniku, pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik 27-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
487  uzyskanie uzasadnionej pewności, że są spełnione warunki zawarte w art. 61 lit. b Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r.  ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE)  nr 1260/1999 poprzez sprawdzenie na próbie dokumentacji znajdującej się Instytucji Pośredniczącej dla Prorytetu II „Środowisko przyrodnicze”  Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013:                       - funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli WRPO oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej jednostki kontrolowanej,                        - poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szczepanowskiego 15a, 60-541 Poznań 27.09-10.10.2012 Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji
488 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.1/415/06 „zakup urządzenia  do odwadniania osadów ściekowych oraz dostosowanie niezbędnej infrastruktury na oczyszczalni ścieków w Gołańczy”
[informacja pokontrolna]
Urząd Miasta i Gminy w Gołańczy, ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz 26.09-27.09.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
489 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej 
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Liskowie, ul. ks W. Blizińskiego 56, 62-850 Lisków 24.09-28.09.2012 Wydział Polityki Społecznej
490 zadanie pn. „przebudowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 188 z drogą powiatową nr 1035P w Lipce, ul. Spokojna” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystywania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzeteleności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Lipce, ul. Kościuszki 28, 77-240 Lipka 26.09-04.10.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi/Wydział Finansów i Budżetu
491 zadanie pn. „przebudowa ulic Sosnowej, Brzozowej, Różanej, Kwiatowej i Lipowej w Krajence” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa  pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[ostateczne wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Wł. Jagiełły 9, 77-430 Krajenka 26.09-04.10.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi/Wydział Finansów i Budżetu
492 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew  21-09-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
493 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kole, ul. Toruńska 73, 62-600 Koło 27.09-12.10.2012 Wydział Polityki Społecznej
494 realizacja zadań zleconych wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie organizacji i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej Starostwo Powiatowe w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów  28-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
495 realizacja zadań zleconych wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie organizacji i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej Starostwo Powiatowe w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież  28-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
496 realizacja zadań zleconych w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.).  Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki  28-09-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
497 spełnianie standardów usług rynku pracy określonych  w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177 poz. 1193) oraz przestrzeganie zasad i trybu wydawania środków Funduszu Pacy  Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno  24.09-5.10.2012 Wydział Polityki Społecznej
498 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Ośrodek Szkolenia Kierowców Maciej Perek „ASIMA”, z siedzibą w Lesznie przy ul. Żołnierskiej 11 25-09-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
499 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Okonku, ul. Leśna 46, 64-965 Okonek 3.10-19.10.2012 Wydział Polityki Społecznej
500 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Stęszew na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew 27.09-5.10.2012 Wydział Polityki Społecznej

Dokumenty z przeprowadzonych kontroli dostępne są w wydziałach merytorycznych

Autor: Piotr Ślusarski
Data utworzenia: 14.08.2012
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 13.01.2020 - 12:21