Zmiana terminu składania ofert
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą”, pod adresem: strona internetowa prowadzonego postępowania
Można zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na platformie.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem telefonu: 71 787 35 34 oraz adresem e- mail: helpdesk@logintrade.net
Status:
wszczęty
Termin składania ofert:
20.11.2024 - 11:00
Autor:
Data utworzenia: 08.11.2024
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 08.11.2024 - 12:36
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 15.11.2024 - 12:43