Zakup i dostawa sprzętu niezbędnego do funkcjonowania infrastruktury sieciowej w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na pl. Wolności 17 oraz w delegaturach WUW na potrzeby Wydziału Spraw Cudzoziemców - postępowanie II

2. zmiana terminu składania ofert

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą”, pod adresem: https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,180641,a64b899852513ddc...

Można zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na platformie.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem telefonu: 71 787 35 34 oraz adresem e- mail:  helpdesk@logintrade.net

Status: 
wszczęty
Termin składania ofert: 
15.11.2024 - 11:00
Autor: Krzysztof Marciniak
Data utworzenia: 05.11.2024
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 05.11.2024 - 13:56
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 12.11.2024 - 14:23