Rozbudowa istniejącego Systemu Kontroli Dostępu wraz z uruchomieniem, szkoleniem oraz usługą serwisową

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą

Można zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na platformie.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem telefonu: 71 787 35 34 oraz adresem e- mail: helpdesk@logintrade.net

Status: 
wszczęty
Termin składania ofert: 
12.08.2025 - 10:00
Autor: Krzysztof Marciniak
Data utworzenia: 28.07.2025
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 28.07.2025 - 13:42
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 28.07.2025 - 13:44