Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
zastępca kierownika oddziału do spraw kierowania Oddziałem Administracji i Eksploatacji w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 28/16
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
ul. Kościuszki 95
61-713 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynacja, we współpracy z kierownikiem Oddziału, pracy podległych pracowników, a w czasie jego nieobecności kierowanie i nadzorowanie ich pracy
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienia publiczne, uczestnictwo w komisjach przetargowych; samodzielne prowadzenie spraw związanych z realizacją prac zleconych na rzecz urzędu, dokonywanie rozeznania rynku i zbieranie ofert cenowych, nadzorowanie jakości wykonywanych usług przez firmy zewnętrzne
- monitorowanie i kontrola (we współpracy z kierownikiem oddziału) stanu technicznego administrowanych nieruchomości oraz nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów w urzędzie; koordynowanie okresowych przeglądów technicznych, napraw konserwatorskich w obiektach, usuwania awarii i ich skutków w celu prawidłowego funkcjonowania administrowanych nieruchomości urzędu
- dokonywanie wstępnej kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych; rozliczanie faktur od dostawców mediów i usług na poszczególnych użytkowników nieruchomości oraz sporządzanie załączników rozliczeniowych do obciążeń
- przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników nieruchomości o uszkodzeniach i awariach w celu ich weryfikacji, usuwania i likwidacji ich skutków, koordynacja napraw konserwatorskich oraz okresowych przeglądów technicznych
- nadzorowanie prawidłowości dostarczania mediów i świadczenia usług przez firmy zewnętrzne
- koordynacja realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem i wyposażeniem budynków w odpowiednie tablice informacyjne, oflagowaniem budynków
- sporządzanie deklaracji podatkowych dotyczących administrowanych nieruchomości; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw związanych z administrowanymi obiektami i zawartymi umowami
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych; nadzór prac modernizacyjno-remontowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu (z uwagi na rozmieszczenie urzędu w kilku budynkach na terenie miasta)
- wyjazdy służbowe do delegatur urzędu na terenie województwa
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją oraz związanej z kontaktami z ludźmi
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
- z uwagi na usytuowanie budynku poza główną siedzibą urzędu występuje konieczność częstego przemieszczania się do pozostałych budynków urzędu
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
- klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek zabytkowy nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e :
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- kursy, szkolenia w zakresie zarządzania nieruchomościami
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- umiejętność analitycznego myślenia, efektywnej komunikacji, negocjacji
- dobra organizacja pracy
- asertywność, umiejętność argumentacji, samodzielność
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe w administrowaniu nieruchomościami
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz ustawy o służbie cywilnej, kodeksu etyki
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
- kopia dokumentów potwierdzających ukończenie wymaganych kursów, szkoleń w zakresie zarządzania nieruchomościami
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
04-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 28/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 28/16
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3000-3200 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.