Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista do spraw nadzoru właścicielskiego i mienia Skarbu Państwa w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 23/15
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzorowanie mienia Skarbu Państwa po zakończonych procesach likwidacyjnych i upadłościowych przedsiębiorstw państwowych / spółek Skarbu Państwa poprzez zarządzanie otrzymanymi składnikami majątkowymi oraz udzielanie stosownych informacji w ww. zakresie zainteresowanym podmiotom
- sprawowanie aktywnego nadzoru nad prawidłowością postępowania likwidacyjnego w celu zadysponowania składnikami materialnymi i niematerialnymi przedsiębiorstwa i wykreślenia podmiotu z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dokonywanie oceny pracy likwidatora w celu skutecznego wykonywania praw właścicielskich Wojewody Wielkopolskiego jako organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych
- prowadzenie spraw związanych z przejęciem uposażenia spadkowego przypadającego Skarbowi Państwa
- nadzór nad środkami Funduszu Skarbu Państwa poprzez zgłaszanie zapotrzebowań, sprawdzanie limitów wydatków środków finansowych Funduszu Skarbu Państwa, a także planowanie zbiorczego budżetu środków na lata następne
- prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa realizowanych przez Wojewodę Wielkopolskiego dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa po zlikwidowanych gospodarstwach rolnych i rybackich, przejętych przez Agencję Nieruchomości Rolnych
- cykliczne opracowywanie zbiorczych sprawozdań z wykorzystywania zasobu nieruchomości Skarbu Państwa, informacji publicznej dotyczącej spraw prowadzonych przez oddział i danych do sprawozdań statystycznych
- prowadzenie spraw związanych z postępowaniem upadłościowym przedsiębiorstw państwowych w celu wykreślenia tych podmiotów z Krajowego Rejestru Sądowego
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- dojazd do budynku możliwy dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prawa oraz 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość kpa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, ustawy o przedsiębiorstwach państwowych, kodeksu cywilnego
- samodzielność
- umiejętność argumentowania
- kreatywność
- zdolność analitycznego myślenia
- radzenie sobie ze stresem
- asertywność
wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
24-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 23/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 23/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.