Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista do spraw planowania, analiz, przyjmowania dokumentów finansowo-księgowych, angażowania wydatków, zabezpieczania środków, kontroli zarządczej w oddziale, sporządzania sprawozdań w układzie budżetu zadaniowego, obsługi systemów Trezor i Video Tel w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 12/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie i sporządzanie: planu finansowego dochodów i wydatków urzędu w układzie tradycyjnym i zadaniowym, planu rzeczowo-finansowego wydatków, projektów decyzji w sprawie zmian w planie, układu wykonawczego dochodów i wydatków; prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie planów finansowych oraz zaangażowania wynagrodzeń i pochodnych
- przyjmowanie dokumentów finansowo – księgowych dostarczanych do oddziału oraz udzielanie informacji w zakresie ich poprawności i zgodności oraz realizacji wydatków budżetowych i unijnych; przekazywanie do realizacji i ewidencji w komputerowym systemie TPD FK przyjętych i zabezpieczonych w planie finansowym dokumentów finansowo – księgowych
- zabezpieczanie środków w planie finansowym na zgłaszane do oddziału zapotrzebowania na: zakupy, usługi, inwestycje, listy płac oraz przyjęte do realizacji dokumenty finansowo – księgowe oraz prowadzenie i uzgadnianie ewidencji zaangażowania na podstawie wniosków, umów, faktur, list płac; weryfikowanie zawartych umów realizowanych na potrzeby urzędu z ich wykonaniem
- sporządzanie analiz z wykonania planu dochodów i wydatków urzędu, analiz poziomu kosztów ponoszonych przez urząd oraz innych analiz według potrzeb
- weryfikacja i uzgadnianie ewidencji budżetu zadaniowego w systemie finansowo-księgowym w zakresie wydatków budżetowych ,w tym wydatków unijnych
- obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa „TREZOR” w zakresie sporządzania i dokonywania zmian dotyczących: planowania, harmonogramu wydatków, zapotrzebowania środków
- sprawdzanie zgodności dokumentów finansowo – księgowych z wygenerowanymi przelewami z systemu FK w celu dokonania prawidłowych zapłat w systemie Video TEL z rachunków bankowych urzędu na odpowiednie rachunki bankowe kontrahentów
- prowadzenie spraw w ramach właściwości Oddziału Obsługi Finansowo – Księgowej związanych z ustanowionym w urzędzie systemem kontroli zarządczej
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska pracy w normie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz o sprawozdawczości budżetowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność sprawnego organizowania pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera w stopniu podstawowym (MS Word i Excel)
- umiejętność obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- terminowość, rzetelność
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- znajomość kpa, ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych
- umiejętność rozwiązywania problemów, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, dostosowywanie się do zmian, umiejętność przekazywania informacji
- znajomość obsługi komputerowych programów księgowych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
11-03-2013
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 12/13
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 12/13
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.