Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu w 2012 roku, cz. 7. [poz. 601-699]

Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
od dnia 01.01.2012 r.

Lp. Przedmiot kontroli Jednostka kontrolowana Termin kontroli Wydział
przeprowadzający
kontrolę
601 spełnienie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KAL-PAP” spółka z o. o. ul. Widok 53 62-200 Kalisz 12.11-13.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
602 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Barbara Pawłowska, zam. os. Bolesława Chrobrego 11/90, 61-676 Poznań   9-11-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
603 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Hanna Słotwińska, zam. os. Wł. Jagiełły 26c/32, 60-694 Poznań  12-11-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
604 zadanie pn. „Budowa drogi łączącej Krosno z Krosinkiem – etap I ul. Piaskowa” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Mosinie, pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina  30-11-2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
605 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.1/526/06 „Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Skrzatusz”
[informacja pokontrolna]
Podmiot reprezentujący Beneficjenta – Gmina Szydłowo, Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo 21.11-22.11.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
606 sprawdzenie realizacji świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w ramach zadań zleconych  Urząd Gminy w Komornikach, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki  12.11-30.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
607 zasadność świadczeń, legalność wydanych decyzji oraz kwalifikacje kadry Ośrodek Pomocy Społecznej w Komornikach, ul. Stawna 7, 62-052 Komorniki  12.11-30.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
608 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej „LESPIN” Spółka z o. o.  ul. 17 Stycznia 90 64-100 Leszno  16-11-2012 Wydział Polityki Społecznej
609 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej „GROBUD” Spółka z o. o. ul. Zbożowa 2, 62-65 Grodzisk Wielkopolski  19.11-21.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
610 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) RZEŹNIA URSZULA HEINRICH Karina Furman Jacek Heinrich Sp. jawna Biała Wieś 27, 62-65 Grodzisk Wielkopolski 19.11-21.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
611 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Grażyna Szymańska, zam. ul. Przepiórcza 31b/5, 60-162 Poznań  13-11-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
612 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy budżetu państwa na odbudowę infrastruktury komunalnej zniszczonej wskutek zdarzeń  noszących znamiona klęsk żywiołowych 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów  19.11-19.12.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
613 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy celowej budżetu państwa na odbudowę infrastruktury komunalnej zniszczonej wskutek zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Grzegorzew, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew  22.11-22.12.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
614 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawiszynie, z siedzibą pod adresem 62-820 Stawiszyn, ul. Plac Wolności 1  28.11-5.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
615 sprawdzenie prawidłowości realizacji w 2011 r.  programu korekcyjno-edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp., z siedzibą pod adresem: ul. Szkolna 2, 63-000 Środa Wlkp.  22.11-29.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
616 wykorzystanie i rozliczanie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, ul. Ostrowska 8, 63-460 Nowe Skalmierzyce  15.11-19.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
617 wykorzystanie i rozliczanie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki  22.11.26.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
618 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipce, ul. Kościuszki 28, 77-420 Lipka  28.11-14.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
619 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew  26.11-26.12.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
620 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska 15.11-17.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
621 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikających z Porozumień zawartych 28  stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Wijewo na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Wijewo, ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo 19.11-23.11.2012 Wydział Polityki Społecznej/Wydział Finansów i Budżetu
622 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Wacław Baehra, zam. ul. Polna 54/10, 60-533 Poznań  15-11-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
623 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki  wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej  Rodzinna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Skokach z siedzibą pod adresem: ul. Rakojedzka 20, 62-085 Skoki 19.11-30.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
624 realizacja zadań zleconych w zakresie powszechnego obowiązku obrony w zakresie organizacji i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej, wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Starostwo Powiatowe w Śremie, ul. Mickiewicza 17, 63-100 Śrem  23-11-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
625 realizacja zadań zleconych w zakresie rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy  Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imienia i nazwiska, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska  Urząd Gminy w Nowym Mieście nad Wartą, ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą  26-11-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
626 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Gniezno, al. Reymonta 2, 62-200 Gniezno  19.11-21.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
627

prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]

Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz 21.11-23.11.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
628 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/04 NZOZ Falck Medycyna Region Wielkopolska, ul. Kramarska 17, 61-765 Poznań  19.11-29.11.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
629 zadanie pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez budowę ciągów drogowych łączących drogę gminną nr 271582P (ul. Objezierska) z drogami powiatowymi nr 2050P i 2052P wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego” zrealizowane w ramach „Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Obornikach, ul. M.J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki  14-12-2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskim
630 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu państwa na dofinansowanie zadania z zakresu pomocy społecznej określonego umową nr PS.I-7.946-1-30/11 z 6 kwietnia 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Wielkopolska Hufce Konin, ul. Harcerska 4, 62-510 Konin 22.11-23.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
631 wykorzystanie   i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych, bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Ujściu, pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście 21.11-28.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
632 przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.)
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu  21.11-28.11.2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
633 realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego gminie, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowego domu samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi Środowiskowy Dom Samopomocy „Pogodni” w Poznaniu, z siedzibą pod adresem: ul. Pogodna 49/1, 61-131 Poznań 27.11-14.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
634 realizacja zadań zleconych w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy  z dnia 10 kwietnia 1974 r. o  ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późń. zm.) Urząd Miejski w Kórniku, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik  26-11-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
635 umowy określające zasady przekazywania dopłat z tytułu stosowania ulg w krajowych autobusowych przewozach pasażerskich, zawarte pomiędzy Województwem Wielkopolskim a przewoźnikami wykonującymi krajowe autobusowe przewozy pasażerskie
[wystąpienie pokontrolne]
Departament Transportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, mieszczącym się w Poznaniu przy ul. Przemysłowej 46 26.11-5.12.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
636 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej – Spółdzielnia Inwalidów „Jutrzenka”, ul. Garncarska 9, 63-700 Krotoszyn  21.11-23.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
637 spełnianie przez pracodawcę  wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład pracy chronionej  - „FIDES” Aleksandra Chinalska – Zaleśna, ul. Wergiliusza 42, 60-462 Poznań  21.11-23.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
638 spełnianie przez pracodawcę  prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej – Spółdzielnia Inwalidów  „START” ul. Niepodległości 21/27 64-100 Leszno  27-11-2012 Wydział Polityki Społecznej
639 spełnianie przez pracodawcę  prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej – Firma Produkcyjno-Usługowo – Handlowa „WARTA” Buchwald & Płóciniczak Spółka jawna ul. Kościelna 14, 64-100 Leszno  29-11-2012 Wydział Polityki Społecznej
640 kontrola systemów informatycznych i rejestrów publicznych związanych z prowadzeniem ewidencji ludności, dowodów osobistych i danych USC. Stan i poziom wdrożenia Aplikacji Zintegrowanego Modułu Obsługi Końcowego Użytkownika (ZMOK)  Urząd Gminy w Rokietnicy  28-11-2012 Biuro Obsługi i Informatyki
641 spełnianie przez pracodawcę  prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Zakład Pracy Chronionej – Agencja Ochrony „PEWNOŚĆ” Spółka z o. o. ul. Jackowskiego 52, 64-100 Leszno  23-11-2012 Wydział Polityki Społecznej
642 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe związane z klęską żywiołową – huragan z dnia 5 września 2011 r. oraz  dla rodzin rolniczych,  w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych  
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Ostrowie Wielkopolskim , AL. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski  27.11-3.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
643

prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]

Ośrodek szkolenia: „FENIX GROUP POLSKA” Sp. z o. o, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Zieleńskiej 1  29-11-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
644 sprawdzenie wykonania zaleceń pokontrolnych wydanych w wyniku kontroli kompleksowej przeprowadzonej w czerwcu 2010 r.  Dom dla Dzieci i Młodzieży „Szansa” z siedzibą pod adresem: Kosewo, ul. Słupecka 2, 62-402 Ostrowite 27.11-12.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
645 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Obrzycko, ul. Rynek 19, 64-520 Obrzycko  23-11-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
646 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy celowej budżetu państwa na odbudowę infrastruktury komunalnej zniszczonej wskutek zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Kobyla Góra, Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra  26.11-27.12.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
647 sprawdzenie realizacji świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w ramach zadań zleconych  Urząd Gminy w Rokietnicy, ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica  26.11-20.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
648 zasadność świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry  Ośrodek Pomocy Społecznej w Rokietnicy, ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica  26.11-20.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
649 w zakresie wyjaśnienia kwestii poruszanych w piśmie skierowanym do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu Wojewody Wielkopolskiego, dotyczącym nieprawidłowości w działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach Środowiskowy Dom Samopomocy Żeronice 23, 62-730 Dobra 27.11-30.11.2012 Wydział Polityki Społecznej
650 realizacja zadań zleconych w zakresie:                              - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,            -  powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenia rejestracji osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej i założenie ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej Urząd Gminy Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca  29-11-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
651 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu państwa na dofinansowanie zadania z zakresu pomocy społecznej określonego umową nr PS.I-7.946-1-14/11 z 6 kwietnia 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Poznańskie Towarzystwo „Amazonki”, ul. Piastowska 38, 61-556 Poznań  29.11-7.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
652 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu państwa na dofinansowanie zadania z zakresu pomocy społecznej określonego umową nr PS.I-7.946-2-29/11 z 4 maja 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego Oddział Wielkopolska, ul. Czartoria 8c, 61-102 Poznań  30.11-7.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
653 realizacja zadań zleconych wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie organizacji i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń  3-12-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
654 wykorzystanie   i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miast i Gminy Wielichowo, Rynek 10, 64-050 Wielichowo 29.11-31.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
655 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie  dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Łubowie , 62-260 Łubowo 1  3.12-31.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
656 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie  dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Kiszkowie, ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo 3.12-31.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
657 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie  dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Pile, pl. Staszica 10, 64-920 Piła  4.12-31.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
658 wykorzystanie  i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych, bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Koninie , pl. Wolności 1, 62-500 Konin  5.12-31.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
659 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gmina Swarzędz na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miast i Gminy w Swarzędzu, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz 3.12-11.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
660 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Kościanie, al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan  5.12.2012-5.01.2013 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
661

prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]

Ośrodek szkolenia: „Uniwersytet Jazdy Ogiński” Zbigniew Ogiński z siedzibą w Poznaniu Al. Niepodległości 32 3-12-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
662

prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r.  - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]

Ośrodek szkolenia kierowców: HigH Marcin Kukawka z siedzibą w Swarzędzu os. E. Raczyńskiego 5/2 5-12-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
663 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu państwa na dofinansowanie zadania z zakresu pomocy społecznej określonego umową nr PS.I-7.946-6-37/11 z 14 czerwca 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Stowarzyszenie „Dziecko” ul. Bojanowskiego 14a, 63-800 Gostyń  29.11-7.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
664 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn  30-11-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
665 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy celowej budżetu państwa na odbudowę infrastruktury komunalnej zniszczonej wskutek zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Czermin, Czermin 47, 63-304 Czermin 10.12.2012-10.01.2013 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
666 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy celowej budżetu państwa na odbudowę infrastruktury komunalnej zniszczonej wskutek zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów 3.12.2012-3.01.2013 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
667 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy celowej budżetu państwa na odbudowę infrastruktury komunalnej zniszczonej wskutek zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Golina, ul. Nowa 1, 62-590 Golina  3.12.2012-3.01.2013 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
668 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy celowej budżetu państwa na odbudowę infrastruktury komunalnej zniszczonej wskutek zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki  7.12.2012-7.01.2013 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
669 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Kornelia Zwiór - Hołenko, zam. ul. Chmielna 9, 62-002 Suchy Las  29-11-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
670 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez prezydenta miasta w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 04.12-18.12.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
671 realizacja zadań zleconych w zakresie powszechnego obowiązku obrony w zakresie organizacji i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej, wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno 7-12-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
672 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
Tłumacz przysięgły Anna Purol, ul. Komornicka 42 Dąbrówka, 62-700 Dopiewo 3-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
673 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe  związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2011 r.  oraz  rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn 07.12-11.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
674 sprawdzenie wykonania zaleceń pokontrolnych wydanych pismem PS.Le.4.6.0931-6-1/11 z dnia 24 maja 2011 r. Dom Dziecka CARITAS im. Świętej Rodziny w Lesznie, ul. Lipowa 33, 64-100 Leszno 17.12-21.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
675 przestrzeganie warunków pozwolenia Wojewody Wielkopolskiego nr 2/2003 z 17 grudnia 2003 roku na nabywanie lub użytkowanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego oraz warunków określonych w art. 18 ust. 1 i art. 21 ust. 1 ustawy o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego 
[wystąpienie pokontrolne]
„WEKO-PLUS” Sławomir Piasek w Poznaniu przy ul. Chwaliszewo 9 10.12-11.12.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
676 prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na zasiłki celowe  związane z klęską żywiołową  - huragan z dnia 5 września 2011 r.  oraz  rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew 14.12-19.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
677 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu państwa na dofinansowanie zadania z zakresu pomocy społecznej określonego umową nr PS.I-7.946-4-17/11 z 23 maja 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów – Oddział Okręgowy w Poznaniu, ul. Młyńska 5, 61-729 Poznań 11.12-21.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
678 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu państwa na dofinansowanie zadania z zakresu pomocy społecznej określonego umową nr PS.I-7.946-1-31/11 z 13 lipca 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Związek Harcerstwa Polskiego – Chorągiew Wielkopolska, Hufiec Poznań – Śródmieście „Siódemka”, ul. Kassyusza 1, 60-549 Poznań 11.12-21.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
679 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
Tłumacz przysięgły Marek Ciechowski, ul. Tenisowa 17 Sierosław, 62-080 Tarnowo Podgórne 6-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
680 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
Tłumacz przysięgły Arleta Bulińska, ul. Osinowa 11A/14, 61-451 Poznań 6-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
681 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
Tłumacz przysięgły Włodzimierz Karaczun, ul. Czysta 6a/6, 62-200 Gniezno 7-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
682 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Żeromskiego 9, 60-544 Poznań 10-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
683 spełnienie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Roman Kubinka Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „EXPORT-IMPORT”, ul. Nowa 17, 63-900 Rawicz 10.12-11.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
684 spełnianie przez pracodawcę  prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) Agencja Ochrony „DOGMAT”, ul. Jaroczyńskiego 17A, 60-692 Poznań 10.12-11.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
685 spełnianie przez pracodawcę  prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) INLINE POLAND Sp z o.o., ul. Polna 40, 62-095 Murowana Goślina 17.12-18.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
686 spełnianie przez pracodawcę  prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów  art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.) P.H.U. „JAWI” Sp. z o.o., ul. Boranta 6, 61-608 Poznań 17.12-18.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
687 realizacja zadań zleconych w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska, powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenia rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej. Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk 12-12-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
688 zadanie pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2406P w m. Biedrusko Etap III' zrealizowanego w ramach „Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań 12.12-11.01.2013 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskim
689 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki związane z realizacją zadania określonego w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. Z 2009 r. Nr 175, poz. 1362 ze zm.) Pensjonat „Radosna Jesień” z siedzibą pod adresem: ul. Zalesie 6, 62-040 Puszczykowo 17.12-04.01.2013 Wydział Polityki Społecznej
690 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
Tłumacz przysięgły Elżbieta Glaser – Schuhl, ul. Zagórze 23, 62-004 Czerwonak 10-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
691 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość  przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy w Osiecznej, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 64-113 Osieczna 12.12-31.12.2012 Wydział Finansów i Budżetu
692 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
Tłumacz przysięgły Dariusz Adamiak, ul. Wiatraczna 8 Kiekrz, 62-090 Rokietnica 11-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
693 wybrane elementy standardu usług w zakresie prowadzenia indywidualnych planów wsparcia mieszkańców Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz 17.12-19.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
694 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonej z budżetu państwa na dofinansowanie zadania z zakresu pomocy społecznej określonego umową nr PS.I-7.946-3-29/11 z 21 kwietnia 2011 r.
 
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka w Poznaniu, ul. Garbary 97/8, 61-757 Poznań 17.12-19.12.2012 Wydział Polityki Społecznej
695 prawidłowość wydatkowania dotacji przeznaczonej na doposażenie służb granicznych w lotniczym przejściu granicznym Poznań – Ławica zgodnie z umową zawartą w dniu 2 lipca 2012 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Portem Lotniczym Poznań – Ławica Sp. z o. o., zmienionej Aneksem Nr 1 z dnia 18 października 2012 r. i Aneksem Nr 2 z dnia 30 listopada 2012 r. Port Lotniczy Poznań – Ławica Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bukowskiej 285, 60-189 Poznań 18.12-31.12.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
696 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  Tłumacz przysięgły Danuta Ryglewicz, ul. Klonowa 2, 62-040 Puszczykowo 18-12-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
697 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki Dom im. Świętej Urszuli Ledóchowskiej z siedzibą pod adresem: ul. Witosa 1, 64-551 Otorowo 28.12-10.01.2013 Wydział Polityki Społecznej
698

realizacja zadań związanych z edukacją kadr medycznych

[wystąpienie pokontrolne]

Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego z siedzibą w Poznaniu, ul. Szwajcarska 3 28.12-11.01.2012 Wydział Polityki Społecznej
699 kontrola podmiotu prowadzącego kursy w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy pod względem spełniania  wymagań określonych w art. 13 ust. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) P. W. RATOWNIK Paweł Kornacki, 62-291 Gołaczewo 25 28.12-15.01.2013 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Dokumenty z przeprowadzonych kontroli dostępne są w wydziałach merytorycznych

Autor: Agnieszka Krużowska
Data utworzenia: 22.11.2012
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 13.01.2020 - 12:27