3. zmiana terminu składania ofert
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą”, na https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,160410,9287a6156250d692...
Można zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na platformie.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem telefonu: 71 787 35 34 oraz adresem e- mail: helpdesk@logintrade.net
Status:
wszczęty
Termin składania ofert:
24.04.2024 - 11:00
Autor:
Data utworzenia: 28.03.2024
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 28.03.2024 - 14:08
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 18.04.2024 - 12:47