Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Treść archiwalna

Zmiana terminu składania ofert

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą”, na stronie postępowania

Można zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na platformie.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerem telefonu: 71 787 35 34 oraz adresem e- mail:  helpdesk@logintrade.net

Status: 
zakończony
Termin składania ofert: 
14.03.2023 - 11:00
Autor: Krzysztof Marciniak
Data utworzenia: 01.03.2023
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 01.03.2023 - 13:51
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 24.01.2024 - 07:31