Starszy specjalista do spraw korespondencji w postępowaniu mandatowym w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 36/11

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw korespondencji w postępowaniu mandatowym
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 36/11

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie projektów pism i decyzji Wojewody z zakresu postępowania mandatowego
  • analizowanie terminowości regulowania rat przez ukaranych w celu prowadzenia bieżącej kontroli wywiązywania się z zapisów decyzji
  • weryfikacja pod względem merytorycznym postanowień urzędów skarbowych i komorników sądowych
  • przygotowywanie projektów postanowień Wojewody w zakresie zarzutów wnoszonych na prowadzone postępowania egzekucyjne
  • bieżąca współpraca z urzędami skarbowymi polegająca m.in. na zawiadamianiu o podjętych przez Wojewodę decyzjach lub postanowieniach

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  •     praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  •     zadania wykonywane w siedzibie urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • parametry środowiska pracy w normie
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe , pożądane ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość przepisów regulujących tryb postępowania administracyjnego
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, o rachunkowości, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość rozporządzeń: w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, w sprawie sposobu dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel)
  • umiejętność dokonywania operacji księgowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi systemów informatycznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

    Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
05-01-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 36/11

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 36/11

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 30.12.2011
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07