Starszy specjalista do spraw ewidencji uchwał samorządowych w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 46/13

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista

do spraw ewidencji uchwał samorządowych

w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 46/13

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji wpływających do Wojewody uchwał organów jednostek samorządu terytorialnego, Wielkopolskiej Izby Rolniczej, Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Zgromadzeń Związków Gminnych i Związków Powiatów przy pomocy aplikacji WUWeu oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale w tym zakresie
  • przekazywanie informacji o wygaśnięciu mandatów radnych do Komisarza Wyborczego na podstawie danych przekazywanych Wojewodzie w celu realizacji przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 lipca 2011 r. dotyczącego współdziałania wojewodów z Krajowym Biurem Wyborczym
  • przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych
  • zastępowanie w miarę potrzeby osoby zatrudnionej na stanowisku ds. organizacyjnych

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk
administracyjno-biurowych
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku,
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami,
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczenie się łącznikiem,
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane są dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe , pożądane administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz kpa
    • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet)
    • dobra organizacja pracy
    • umiejętność pracy w zespole
    • systematyczność
  • wymagania dodatkowe
    • umiejętność dostosowania się do zmian
    • efektywna komunikacja
    • obowiązkowość

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

23-10-2013

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 46/13

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 46/13

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2200 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87. 
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 17.10.2013
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07