Specjalista do spraw ewidencji wpłat z tytułu mandatów karnych kredytowanych w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 19/13

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista
do spraw ewidencji wpłat z tytułu mandatów karnych kredytowanych
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 19/13

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyporządkowywanie zbiorczych i indywidualnych przelewów dotyczących mandatów karnych kredytowanych dokonywanych na konto wierzyciela do odpowiednich kont analitycznych w specjalistycznym systemie informatycznym
  • analizowanie kont wpłat niezidentyfikowanych, ustalanie brakujących danych niewłaściwie opisanych wpłat od osób ukaranych mandatami karnymi kredytowanymi oraz odpowiednie przyporządkowywanie do kont analityczncyh
  • analizowanie wpłat i dokonywanie zwrotu błędnie przekazanych wpłat uprawnionemu podmiotowi
  • przygotowywanie projektów pism do urzędów skarbowych lub osób indywidualnych
  • wnioskowanie o umorzenie postępowań egzekucyjnych
  • przygotowywanie informacji do urzędów skarbowych o częściowych wpłatach w odniesieniu do mandatów karnych kredytowanych
  • uzgadnianie operacji księgowych dokonywanych na kontach analitycznych z kontami syntetycznymi

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu
  • możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dnia pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: kpa, o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o rachunkowości, kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
    • znajomość rozporządzeń: w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, w sprawie sposobu dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia
    • biegła znajomość MS Office (Word, Excel)
    • umiejętność dokonywania operacji księgowych
    • umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, radzenie sobie ze stresem, umiejętność rozwiązywania problemów, cierpliwość i wyrozumiałość przejawiająca się w kontaktach z klientami zewnętrznymi

wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi systemu informatycznego "Rozliczanie mandatów"

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
19-04-2013

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 19/13

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 19/13

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2200-2300 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 11.04.2013
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07