Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent prawny
do spraw badania zasadności skarg i wniosków
w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 36/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności rad gmin, rad powiatów i sejmiku województwa wielkopolskiego oraz organów wykonawczych tych jednostek i współdziałanie w tym zakresie z wydziałami, biurami i innymi komórkami urzędu
- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności jednostek zespolonej administracji rządowej, jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek podległych Wojewodzie
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wyżej wymienione skargi i wnioski
- przekazywanie do innych organów według właściwości skarg i wniosków, których rozpatrywanie nie należy do właściwości wojewody
- sporządzanie informacji, sprawozdań z rozpatrzenia skarg i wniosków
- zgłaszanie skarg i wniosków wpływających do Wydziału do centralnego rejestru skarg i wniosków
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza z zakresu prawa administracyjnego, konieczna do oceny prawidłowości działalności administracji
- wiedza z zakresu funkcjonowania i zadań realizowanych przez wojewodę oraz funkcjonowania działających pod zwierzchnictwem wojewody kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży
- wiedza z zakresu funkcjonowania organów administracji niezespolonej, organów jednostek samorządu terytorialnego, działających pod zwierzchnictwem starosty kierowników powiatowych służb, inspekcji i straży oraz organów innych samorządów, jeżeli wykonywanie zadań administracji rządowej następuje na podstawie ustawy lub porozumienia
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość kpa
- umiejętność obsługi komputera (elektroniczne systemy informacji prawnej, Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet)
- umiejętność analitycznego myślenia oraz oceny zjawisk w ujęciu przyczynowo-skutkowym
- poprawne i właściwe formułowanie wniosków z dokonanych ustaleń
- umiejętność interpretacji danych pochodzących z dokumentów
- umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z klientem
- wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
02-09-2013
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 36/13
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 36/13
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 1100-1150 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.