Inspektor wojewódzki do spraw: bezpieczeństwa imprez masowych, obsługi Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego i funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 92/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze z dnia 26 sierpnia 2016 r.

WYMIAR ETATU: 1

STANOWISKA: 1

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw: bezpieczeństwa imprez masowych, obsługi Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego i funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 92/16

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Poznań

ADRES URZĘDU:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu; możliwość pracy w terenie - podczas działania awaryjnego ruchomego centrum kierowania wojewody
  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
  • stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę
  • budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
  • klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
  • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w sąsiednim budynku jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa i zabezpieczenie, pod względem kancelaryjno-biurowym, funkcjonowania Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym także poza godzinami pracy Urzędu
  • zabezpieczenie posiedzeń Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym także poza godzinami pracy Urzędu
  • prowadzenie postępowań administracyjnych zmierzających do wydania przez Wojewodę Wielkopolskiego decyzji zakazujących przeprowadzenia imprez masowych
  • sporządzanie analiz dotyczących imprez masowych na posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych
  • prowadzenie wykazu stadionów, obiektów lub terenów, na których utrwalanie przebiegu imprezy masowej za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk jest obowiązkowe; organizowanie i uczestnictwo w kontrolach porównania parametrów technicznych oraz stanu technicznego tych urządzeń

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość problematyki bezpieczeństwa i porządku publicznego (w tym ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy o ochronie osób i mienia, ustawy o ochronie przeciwpożarowej i rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego)
  • znajomość kpa oraz umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa administracyjnego materialnego oraz postępowania administracyjnego
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Open Office) i urządzeń techniki biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: na podobnym stanowisku
  • studia podyplomowe z zakresu administracji lub zarządzania kryzysowego
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • efektywna komunikacja
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • podstawowa znajomość języka angielskiego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do materiałów niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 05 września 2016 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 92/16)

INNE INFORMACJE:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2600 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 25.08.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06