Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi sekretariatu Wydziału
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 59/14
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Pl. Wolności 17
61-739 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz rejestrowanie jej w systemie komputerowym, w tym prowadzenie obsługi korespondencji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- prowadzenie składu chronologicznego dokumentacji prowadzonej w systemie EZD oraz udostępnianie zainteresowanym pracownikom papierowej wersji dokumentacji zgodnie z obowiązującą procedurą
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w systemie Rejestracji Czasu Pracy (RCP), listy obecności, książki wyjść prywatnych oraz służbowych, ewidencji delegacji
- udzielanie informacji interesantom oraz kierowanie ich bezpośrednio do właściwych komórek organizacyjnych Wydziału
- prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia pracowników Wydziału w materiały biurowe, prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłoszeniami awarii i uszkodzeń sprzętu użytkowanego przez pracowników Wydziału
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i nadawanie faksów i obsługa poczty elektronicznej
- prowadzenie terminarza spotkań i narad dla Dyrektora Wydziału i Zastępców Dyrektora w celu informowania z wyprzedzeniem o ich terminach
- przygotowywanie korespondencji z zakresu prowadzonych spraw w celu przekazania ich właściwym adresatom
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na IV pięciopiętrowego budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
- winda w budynku nie przystosowana dla osób na wózkach inwalidzkich
- wejście do budynku możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami, po stromych schodach zabiegowych
- z klatki schodowej bezpośrednie wejście do pomieszczeń biurowych
- budynek nie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w sekretariacie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego lub francuskiego
- znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji państwowej
- znajomość przepisów KPA
- znajomość przepisów Kodeksu Pracy
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- rzetelność i sumienność
- umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych
- efektywna komunikacja
- asertywność
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
24-11-2014
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 59/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 59/14
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2100-2200 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.