Kampania społeczna Krajowego Centrum ds. AIDS pod hasłem: „Mam czas rozmawiać”

Treść archiwalna

W dniu 23 listopada 2018 roku rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii społecznej Krajowego Centrum ds. AIDS pod hasłem: „Mam czas rozmawiać”

Działania kampanijne zostaną przeprowadzone na przełomie listopada i grudnia 2018 r., podczas Europejskiego Tygodnia Testowania oraz podczas Światowego Dnia AIDS

W ramach działań kampanijnych zaplanowano:

  • emisję spotu, komunikacji miejskiej, sieci kin Helios w całej Polsce, placówkach medycznych, na dworcach PKP oraz internetowych portalach informacyjnych, takich jak: Wp.pl, Gazeta.pl.,
  • działania informacyjno-promocyjne w Internecie, których osią jest komunikacja w sieci, realizowana przez grupę ambasadorek i ambasadorów.
    Posty na Facebooku, Instagramie oraz wpisy na blogach uświadomią, dlaczego z bliskimi warto i trzeba rozmawiać o zdrowiu.
    Działania informacyjne-promocyjne podkreślą jak ważna jest świadomość problematyki HIV/AIDS, a w szczególności wiedza na temat testowania i ew. leczenia zakażenia.
    Problem ten może dotyczyć każdego bez względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkania czy status społeczny.
Autor: Dorota Kicka
Data utworzenia: 29.11.2018
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 29.11.2018 - 10:53
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 25.08.2023 - 11:58