W Oddziale Paszportów w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie oraz Pile:
- klienci obsługiwani są po pobraniu biletu z systemu kolejkowego, część wizyt dotyczących składania wniosku o paszport oraz odbioru paszportu podlega rezerwacji internetowej;
- każdy wniosek o paszport oraz odbiór paszportu wymaga pobrania odrębnego biletu;
- bilety na załatwienie sprawy w danym dniu bez wcześniejszej rezerwacji internetowej wydawane są w ograniczonej ilości;
- po wyczerpaniu dziennego limitu biletów bez wcześniejszej rezerwacji internetowej system kolejkowy wydaje wyłącznie bilety klientom posiadającym rezerwację internetową;
- każdy bilet z systemu kolejkowego jest wzywany do obsługi tylko raz, jeżeli klient nie podejdzie do stanowiska obsługi, pobrany bilet zostaje anulowany, a w celu realizacji wizyty należy pobrać nowy bilet;
- stan kolejki można sprawdzać na stronie www.poznan.uw.gov.pl/rejestracja.
W Terenowym Punkcie Paszportowym w Gnieźnie, Nowym Tomyślu, Ostrowie Wlkp., Szamotułach i Środzie Wlkp.:
- klienci obsługiwani są po otrzymaniu/pobraniu biletu z biletomatu, nie ma możliwości dokonania rezerwacji internetowej wizyty;
- każdy wniosek o paszport oraz odbiór paszportu wymaga pobrania/otrzymania odrębnego biletu;
- klienci bez biletu nie są obsługiwani;
- bilety wydawane są w ograniczonej ilości;
- każdy bilet z systemu kolejkowego jest wzywany do obsługi tylko raz, jeżeli klient nie podejdzie do stanowiska obsługi, pobrany bilet zostaje anulowany, a w celu realizacji wizyty należy pobrać nowy bilet;
- ostatni klient posiadający bilet zostaje przyjęty 10 minut przed zakończeniem obsługi klienta.
Autor:
Data utworzenia: 10.04.2020
Osoba publikująca: Karina Michalak
Data publikacji: 10.04.2020 - 12:19
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 03.03.2023 - 12:58