Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu w 2012 roku, cz. 2. [poz. 101-200]

Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
od dnia 01.01.2012 r.

Lp. Przedmiot kontroli Jednostka kontrolowana Termin kontroli Wydział
przeprowadzający
kontrolę
101 sprawdzenie wybranych standardów usług świadczonych w Placówce, w szczególności dotyczących przestrzegania praw dzieci w niej przebywających  Placówka Wsparcia Dziecka i Rodziny w Ostrowie Wielkopolskim przy Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski  12.03-26.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
102 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej
 
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie , z siedzibą pod adresem: ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo
 
14.03-22.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
103 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły
 
12.03-23.03.2012
 
Wydział Finansów i Budżetu
 
104 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września
 
12.03-23.03.2012
 
Wydział Finansów i Budżetu
 
105 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina
 
12.03-23.03.2012
 
Wydział Finansów i Budżetu
 
106 sprawdzenie prawidłowości realizacji w 2011 r. programu korekcyjno-edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie
 
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, z siedzibą pod adresem: ul. Jana Pawła II 9/10; 62-200 Gniezno
 
15.03-22.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
107 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Ośrodek szkolenia AUTODRIVE Michał Spiżewski z siedzibą w Poznaniu przy ul. Emilii Sczanieckiej 6/2
 
9-03-2012
 
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
 
108 zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 540515 Rostarzewo – Stodolsko ulic: Gościeszyńskiej, Plac Powstańców Wlkp. wraz z łącznikiem przechodzącą przez drogę krajową nr 32 w sąsiedztwie Ratusza i ulicy Szkolnej” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
 
Urząd Gminy w Rakoniewicach, Osiedle Drzymały 25, 62-067 Rakoniewice
 
19.03-26.03.2012
 

Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
i
Wydział Finansów i Budżetu
 

109 zadanie pn. „Budowa i remont drogi powiatowej Nr 3585P Kamieniec – droga krajowa Nr 32 na odcinku Karczewo – Jaskółki – Granówko” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa 
[wystąpienie pokontrolne]
 
Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
 
19.03-26.03.2012
 
Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
 
110 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszkowie, z siedzibą pod adresem: 63-440 Raszków, Przybysławice 42
 
19.03-27.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
111 realizacja zadań zleconych w zakresie: - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych,- rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska, - powszechnego obowiązku obrony w zakresie prowadzenia rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej
 
Urząd Miejski w Koninie, pl. Wolności 1, 62-500 Konin
 
20.03-28.03.2012
 
Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
 
112 realizacja zadań zleconych w zakresie: - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych, - rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska
 
Urząd Miejski w Śmiglu, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
 
22-03-2012
 
Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
 
113 prawidłowość windykacji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów
 
19.03-22.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
114 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej – P.P.S. „BELIN” s.c., ul. Sucholeska 34/36, 60-479 Poznań
 
19.03-22.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
115 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej - „ARTIFEX” Sp. j., ul. Podgajska 14, 60-416 Poznań
 
19.03-22.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
116 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej pod nazwą: Spółdzielnia PRETOR, ul. Kolejowa 10, 77-400 Złotów
 
19.03-22.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
117 spełnianie przez pracodawcę wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej - P.P.H.U. „MARLER” ul. Polna 19a, 62-510 Konin
 
19.03-21.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
118 spełnianie przez pracodawcę wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej – Z.P.H. „KERM” ul. Poznańska 29, 62-510 Konin
 
19.03-21.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
119 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej – P.H.U. Jan Ciesielczyk, ul. Szkolna 3, 62-002 Suchy Las
 
20.03-23.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
120 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej – ARGOS, ul. Rolna 14, 62-002 Suchy Las
 
20.03-23.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
121 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Pani Joanna Gwizdalska – Mentel, zam. ul. Ratanowa 19 Dąbrówka, 62-070 Dopiewo
 
14-03-2012
 
Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
 
122 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Wacław Erdmann, zam. ul. Kopanina 77, 60-105 Poznań
 
14-03-2012
 
Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
 
123 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin
 
19.03-30.03.2012
 
Wydział Finansów i Budżetu
 
124 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
 
Starostwo Powiatowe w Koninie, Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin
 
16-03-2012
 
Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
 
125 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Robert Schlaffke, ul. Zdroje 66, 62-004 Czerwonak
 
16-03-2012
 
Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
 
126 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy budżetu państwa na realizację Programu dla Odry 2006
[wystąpienie pokontrolne]
Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17
 
16-03-2012
 
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
 
127 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku z rezerwy budżetu państwa na realizację Programu dla Odry 2006
[projekt wystapienia pokontrolnego]
Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Dąbrowskiego 9
 
19.03-21.03.2012
 
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
 
128 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. Jeleniogórskiej 4/6
 
20.03-21.03.2012
 
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
 
129 prowadzenie ośrodka szkolenia w zakresie: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o transporcie drogowym (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystąpienie pokontrolne]
Ośrodek Szkolenia Kierowców i Kształcenia Zawodowego, Roman Pusty z siedzibą w Koninie przy ul. 11 Listopada 15/95
 
22.03-23.03.2012
 
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
 
130 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127 poz. 721 t.j.).
 
Zakład Pracy Chronionej - „AMPOL SERWIS” Sp. z o. o. , ul. Fabryczna 2, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
 
22.03-23.03.2012
 
Wydział Polityki Społecznej
 
131 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - Agencji Reklamowej „ARA PROMOTOR” Sp. z o. o.  z siedzibą w miejscowości Żelazków 75, 62-817 Żelazków  26.03-27.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
132 spełnianie przez pracodawcę wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej – Zakład Remontowo-Budowlany „DANBUD” ul. Leśna 61, 62-540 Kleczew 26.03-28.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
133 spełnianie przez pracodawcę wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej – Przedsiębiorstwo  „MARKET” ul. Wojciechowskiego 10, 62-600 Koło  26.03-28.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
134 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej – Z.P.H. „ANDEX”, ul. Dworcowa 10, Widziszewo, 64-000 Kościan 27.03-29.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
135 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „ALVO” Sp. z o. o.  s.k., ul. Południowa 21 A, 64-030 Śmigiel  27.03-29.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
136 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Bożena Grzeszczyk, zam. ul. Spokojna 62 Baranowo, 62-081 Przeźmierowo  19-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
137 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Małgorzata Spychała, zam. ul. Rolna 30, 62-002 Suchy Las  22-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
138 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki podlegającej kontroli wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o pomocy społecznej Dom Pomocy Społecznej w Kole, z siedzibą pod adresem ul. Blizna 55, 62-600 Koło  28.03-26.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
139  uzyskanie uzasadnionej pewności, że są spełnione warunki zawarte w art. 61 lit. b Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r.  ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE)  nr 1260/1999 poprzez sprawdzenie na próbie dokumentacji znajdującej się Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013:  - funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli WRPO oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej jednostki kontrolowanej - poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej
[informacja pokontrolna]
Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, tj. Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań  21.03-3.04.2012
16–20.04.2012 r.
Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji
140 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn  27.03-12.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
141 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzyżu Wlkp., ul. Mickiewicza 58, 64-761 Krzyż Wlkp.  26.03-6.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
142 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonej w ustawie o pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzywiniu, z siedzibą pod adresem: ul. Gen. D. Chłapowskiego 28, 64-010 Krzywiń 27.03-4.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
143 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim, ul. Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wielkopolski  21-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
144 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski  23-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
145 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki  28-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
146 rejestracja zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy z dnia 29 września 1986 r.  Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264) oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy z dnia 17 października 2008 r.  o zmianie imienia i nazwiska (Dz. U. Nr 220, poz. 1414) Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn  26-03-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
147 realizacja zadań zleconych w zakresie:                              - ewidencji ludności i dowodów osobistych, wynikających o ewidencji ludności i dowodach osobistych,                          - rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk, wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska,                             - powszechnego obowiązku obrony w zakresie  prowadzenia rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej, wynikających z ustawy  o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej Urząd Gminy Godziesze Wielkie, ul. 11 listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie 26.03-29.03.2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
148 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Oborniki na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Obornikach, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki  26.03-3.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
149 podjęcie informacji o zaginionym mieszkańcu w Zakładzie Pilęgnacyjno-Opiekuńczym w Czapurach
[protokół kontroli]
[zalecenia pokontrolne]
Zakład Pilęgnacyjno – Opiekuńczy w Czapurach, z siedzibą pod adresem: ul. Poznańska 66, 61-160 Czapury  22.03-13.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
150 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu Pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych (Dz. U. 2011 Nr 167, poz. 996)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa  26.03-30.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
151 ewidencja ludności i dowodów osobistych, wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r.  o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.).                    Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo  29-03-2012 Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
152 wykorzystanie środków finansowych przekazanych w 2011 roku  z budżetu państwa oraz rezerwy celowej na realizację zadań w zakresie konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Rejonowy Oddział Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Koninie, ul. Okólna 59 26.03-2.04.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
153 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Elżbieta Wajer, zam. Na Skarpie 11, 62-006 Kobylnica  23-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
154 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań  30.03-30.04.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
155 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Magdalena Brodniewicz, os. Rusa 33/8, 61-245 Poznań  26-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
156 prawidłowość wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w dziale 710 działalność usługowa, rozdział 71035 cmentarze, w ramach porozumienia zawartego w dniu 26 kwietnia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gminą Mosina, polegające na wykonaniu 8 obrzeży i wypełnieniu wszystkich 23 mogił ziemią oraz końcowe zagospodarowanie terenu poprzez nasadzenie roślin trwałych przy mogiłach ofiar II wojny światowej w lasach, w ok. m. Nowinki i m. Sowinki gm. Mosina Urząd Miejski w Mosinie , pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina 26.03-30.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
157 prawidłowość windykacji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Koninie, pl. Wolności 1, 62-500 Konin  12.03-17.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
158 trwałość projektu  nr Z/2.30/I/1.4/714/06, „Opracowanie programów rozwoju i promocji turystyki z określeniem 10 regionalnych produktów turystycznych na obszarze działania Organizacji Turystycznej Leszno-Region oraz ich wdrożenie w latach 2006-2008”
[informacja pokontrolna]
Siedziba Stowarzyszenia Organizacji Turystycznej Leszno – Region, ul. Kazimierza Karasia 5, 64-100 Leszno  29.03-30.03.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
159 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustawy Prawo wodne  - zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek  2.04-4.04.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
160 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, wykonanie dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Lądek, Rynek 26, 62-406 Lądek  29.03-16.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
161 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w  Kuślinie, ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin  29.03-10.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
162 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo 29.03-10.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
163 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej Dom dla Dzieci i Młodzieży w Nowym Świecie z siedzibą pod adresem Nowy Świat 10, 62-740 Tuliszków 26.03-27.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
164 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki podlegającej kontroli wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o pomocy społecznej Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu, z siedzibą pod adresem: ul. Sielska 13, 61-129 Poznań w obiektach zlokalizowanych ul. Sielska 13 i ul. Mińska 14 11.03-27.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
165 zadanie pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1488P Wyszyny – Budzyń” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa poz względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież oraz Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży, ul. Milcz 4, 64-800 Chodzież  11.04-19.04.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi / Wydział Finansów   i Budżetu
166 zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej ul. Chodzieska, ul. Staszica z infrastrukturą w Szamocinie” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa poz względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa. 
[wystąpienie pokontrolne ostateczne]
Urząd Miasta w Szamocinie, ul. Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin  11.04-19.04.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi / Wydział Finansów   i Budżetu
167 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Kuślinie , ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin 3.04-5.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
168 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca  16.04-30.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
169 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 ust. 1 pkt. 3  ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład pracy chronionej „BŁYSK” Beata Maćkowiak ul. Żniwna 4a, 61-663 Poznań  4-04-2012 Wydział Polityki Społecznej
170 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Monika Lamęcka - Pasławska, zam. Bobrownicka 43  61-306 Poznań  3-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
171 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Mariola Królasik – Sehi, zam. ul. Kościuszkowców 12/6, 62-020 Swarzędz  4-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
172 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły  Brunon Michalak, zam. ul. Palacza 8/4, 60-241 Poznań 5-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
173 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Święciechowie, z siedzibą pod adresem: ul. Strzelecka 6, 64-115 Święciechowa  13.04-20.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
174 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  zakład pracy chronionej „BENTOM” SA, ul. Piaskowa 1 B, 62-028 Koziegłowy  10.04-13.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
175 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  zakład pracy chronionej  „GIAN-INVEST” Sp.  z. o., ul. Krzywoustego 68, 61-144 Poznań  10.04-13.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
176 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu Pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r. huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych (Dz. U. 2011 Nr 167, poz. 996)
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno  12.04-18.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
177 realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego gminie, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi Środowiskowy Dom Samopomocy „Dom Anki” w Gnieźnie, z siedzibą pod adresem: ul. Poznańska 15/28, 62-200 Gniezno, prowadzony przez Stowarzyszenie Rodzin I Przyjaciół Osób z Zaburzeniami psychicznymi „CONKORDIA” zlokalizowane pod adresem ul. Mogileńska 14, 62-200 Gniezno.  16.04-11.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
178 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji  oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatówku, Pl. Wolności 14, 62-8650 Opatówek 17.04-25.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
179 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki podlegającej kontroli wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o pomocy społecznej Dom Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Chopina 9, 64-730 Wieleń 23.04-11.05.2012 Wydział Polityki Społecznej
180 przestrzeganie przespisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostepie do informacji publicznej oraz prowadzenie rejestru zabytków
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań 11.04-20.04.2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
181 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Gołuchowie, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów 12.04-25.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
182 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Magdalena Polakiewicz, zam. ul. Herberta 1, 60-461 Poznań  11-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
183 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.2/573/06, „Rozbudowa hydroforni w Szamocinie”, w podmiocie reprezentującym Beneficjenta 
[informacja pokontrolna]
Gmina Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin oraz na miejscu realizacji inwestycji 17.04-18.04.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
184 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „FORMAT” Sp. z o. o., ul. Rolna 14, 64-510 Wronki  23.04-27.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
185 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład pracy chronionej  - „GELG” Sp. z o. o., Ćmachowo, 64-510 Wronki  23.04-27.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
186 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład pracy chronionej - „CHEMIK LAK” Jerzy Krygier, ul. Starołęcka 19, 61-361 Poznań  17.04-20.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
187 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład pracy chronionej - „CELIKO” Sp. z o. o.,  ul. Św. Antoniego 71, 61-359 Poznań  17.04-20.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
188 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład pracy chronionej – P.U.W. „Bracia Nowaccy” Sp. z o. o.; ul. Komunalna 1, 64-600 Oborniki Wielkopolskie  17.04-19.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
189 spełnianie przez pracodawcę  wymogów z art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - Wytwórnia Opakowań Tekturowych „ECO-PAK-IR” Sp. z o. o., 63-750 Sulmierzyce, ul. Błonie 2 16.04-17.04.2012 Wydział Polityki Społecznej
190 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Pani Małgorzata Misiołek, zam. os. Na Murawie 13b/9, 61-655 Poznań  12-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
191 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Dolsk, Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk 16.04-20.04.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
192 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystapienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Śrem, Plac 20 Października 1, 63-100 Śrem  23.04-27.04.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
193 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/02 Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie, ul. Kościuszki 96, 64-700 Czarnków  17.04-27.04.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
194 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/02 Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II w Trzciance, ul. Sikorskiego 9, 64-980 Trzcianka  17.04-27.04.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
195 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19, 62-310 Miłosław 17.04-26.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
196 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy w Dominowie, ul. Centralna 7, 63-012 Dominowo 17.04-26.04.2012 Wydział Finansów i Budżetu
197 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń  18.04-8.05.2012 Wydział Finansów i Budżetu
198 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Pan Jerzy Bejgerowski, zam. ul. Polna 92a/13, 62-052 Komorniki  16-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
199 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły – Pani Agnieszka Murdza, zam. ul. Kordeckiego 28, 60-144 Poznań  17-04-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
200 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno  23.04-25.04.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa

Dokumenty z przeprowadzonych kontroli dostępne są w wydziałach merytorycznych

Autor: Piotr Ślusarski
Data utworzenia: 09.03.2012
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 13.01.2020 - 12:06