Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu w 2012 roku, cz. 1. [poz. 1-100]

Kontrole prowadzone przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
od dnia 01.01.2012 r.

Lp. Przedmiot kontroli Jednostka kontrolowana Termin kontroli Wydział
przeprowadzający
kontrolę
1 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.2/489/06 „Budowa kanalizacji sanitarnej dla budynków mieszkalnych na terenie os. Piaski w Sierakowie – etap II” 
[informacja pokontrolna]
Urząd Gminy Sieraków, ul. 8 stycznia 38, 64-410 Sieraków  10.01-11.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
2 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.1/450/06, „Przebudowa ulicy wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicy Wrocławskiej w Kępnie (Kępno – ulica Wrocławska, Chojęcin – Szum-droga powiatowa)”
[informacja pokontrolna]
Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno  16.01-17.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
3 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.1/619/06, „Budowa kanalizacji sanitarnej w Chojęcinie”
[informacja pokontrolna]
Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin  16.01-17.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
4 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Połajewie, ul. Obornicka 6 a, 64-710 Połajewo  16.01-27.01.2012 Wydział Polityki Społecznej
5 prawidłowość wykorzystania dotacji udzielonych w 2010 r.  z rezerw celowych budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, udzielanie pomocy osobom lub rodzinom poszkodowanym przez powódź oraz udzielanie pomocy rodzinom rolniczym, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane przez powódź, obsuniecie się ziemi lub huragan  Urząd Gminy Stawiszyn, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn  16.01-20.01.2012 Wydział Polityki Społecznej
6 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie  ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań  12.01-20.01.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
7 realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego powiatowi, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowym Tomyślu z siedzibą pod adresem: ul. Mickiewicza 10, 64-300 Nowy Tomyśl  17.01-6.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
8 zadanie pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1326P wraz z chodnikiem w miejscowości Zofiowo” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków  16.01-20.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
9 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki wiążące się z realizacją zadań określonych w ustawie o pomocy społecznej Środowiskowy Dom Samopomocy „TULIPAN” w Kaliszu, z siedzibą pod adresem: 62-800 Kalisz, ul. Widok 77 18.01-26.01.2012 Wydział Polityki Społecznej
10 trwałość projektu nr Z/2.30/III/3.2/522/06, „Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 – II etap”
[informacja pokontrolna]
Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków  18.01-19.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
11 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonych w ustawie o pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rydzynie, z siedzibą pod adresem: ul. Rzeczypospolitej 9, 64-130 Rydzyna  19.01-26.01.2012 Wydział Polityki Społecznej
12 wszystkie sfery organizacji i funkcjonowania jednostki podlegającej kontroli wiążące się z realizacją zadania określonego w ustawie o pomocy społecznej Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu z siedzibą pod adresem: ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań  18.01-17.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
13 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska, ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska 17.01-30.01.2012 Wydział Finansów i Budżetu
14 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Mosinie, Plac 20 Października 1, 62-050 Mosina 17.01-30.01.2012 Wydział Finansów i Budżetu
15 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta Luboń, Pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń  17.01-30.01.2012 Wydział Finansów i Budżetu
16 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski Gminy Rawicz, ul. Marszałka Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz  18.01-31.01.2012 Wydział Finansów i Budżetu
17 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1, 62-590 Golina  18.01-1.02.2012 Wydział Finansów i Budżetu
Anulowano
18 zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej Janków Przygodzki ul. Zębcowska” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Przygodzicach, Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice  23.01-27.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi / Wydział Finansów i Budżetu
19 trwałość projektu nr Z/2.30/I/1.1.1/467/06, „Przebudowa mostu w miejscowości Pyzdry w ciągu  drogi wojewódzkiej nr 442”
[informacja pokontrolna]
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań  23.01-24.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
20 trwałość projektu nr Z/2.30/I/1.1.1/469/06, „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 430 odcinek Luboń-Łęczyca” 
[informacja pokontrolna]
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań  23.01-24.01.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
21 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, 61-561 Ślesin  19.01-3.02.2012 Wydział Finansów i Budżetu
22 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa na realizację zadania zleconego z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[sprawozdanie z kontroli]
Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz 26.01-3.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
23 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań  25.01-27.01.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
24 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej określonej w ustawie o pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drawsku ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko  1.02-17.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
25 zasadność świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Babiaku, ul. Poznańska  24, 62-620 Babiak  1.02-17.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
26 zadanie pn. „Remont drogi gminnej nr 611021P Gola – Skokówko” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Jaraczewie, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo  6.02-10.02.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
27 realizacja zadania z zakresu administracji rządowej zleconego powiatowi, jakim jest prowadzenie i rozwój infrastruktury ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi Środowiskowy Dom Samopomocy – Dom Pomocy Maltańskiej w Puszczykowie z siedzibą pod adresem: ul. Dworcowa 16, 62-041 Puszczykowo  6.02-28.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
28 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta w Kórniku, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik  31.01-3.02.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
29 prawidłowość windykacji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Babiak, Pl. Wolności 5, 62-620 Babiak  6.02-8.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
30 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustawy Prawo wodne – zadania  zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew  6.02-10.02.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
31 sprawdzenie zasadności zarzutów podniesionych przez byłych wychowanków  Ośrodek Dziecka i Rodziny w Krzyżu Wlkp., z siedzibą pod adresem: ul. Wojska Polskiego 73; 64-761 Krzyż Wielkopolski  6.02-27.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
32 kontrola dysponenta jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,  o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 30/07 Pogotowie Ratunkowe w Kaliszu, ul. Nowy Świat 35, 62-800 Kalisz  6.02-17.02.2012 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
33 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska  33, 64-300 Nowy Tomyśl 6.02-17.02.2012 Wydział Finansów i Budżetu
34 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 63-220 Kotlin  6.02-17.02.2012 Wydział Finansów i Budżetu
35 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy Nekla, ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla  6.02-22.02.2012 Wydział Finansów i Budżetu
36 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski Kościana, al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan  9.02-24.02.2012 Wydział Finansów i Budżetu
37 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Kórniku , pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik  7.02-17.02.2012 Wydział Finansów i Budżetu
38 wybrane elementy standardu usług w związku z zarzutami zawartymi w piśmie mieszkańca Domu dotyczącymi nieprawidłowości w funkcjonowaniu placówki Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Ugory 18/20 6.02-5.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
39 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzciance, os. Słowackiego 24, 64-980 Trzcianka  20.02-2.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
40 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy w Czempiniu, ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń 8.02-14.02.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
41 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Gmina Lipno na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r.  o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.).
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno 15.02-23.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
42 trwałość projektu nr Z/2.30/I/1.1.1/422/06 „Przebudowa drogi powiatowej 3240P (16206) odc. Stare Miasto – Barczygłów” 
[informacja pokontrolna]
Starostwo Powiatowe w Koninie, Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin  13.02-14.02.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
43

prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  

[wystąpienie pokontrolne]

tłumacz przysięgły Władysław Czaban,  zam. ul.Knoll-Kownackiego 8, 61-615 Poznań   8-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
44 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Wiesława Banaszak, zam. ul. Wojska Polskiego  18/20 m 5a, 60-637 Poznań  9-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
45 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „BŁYSK” Beata Maćkowiak ul. Żniwa 4a, 61-663 Poznań  14.02-16.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
46 spełnianie przez pracodawcę  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „DOMATOR” Sp. z o. o. ul. Spółdzielców 5, 62-510 Konin  15.02-17.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
47 spełnianie przez pracodawcę wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „DOMCAR”  Sp. z o. o.  ul. Spółdzielców 9a, 62-510 Konin  15.02-17.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
48 spełnianie przez pracodawcę wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej – Wielkopolskie Zakłady Mięsne „AGRICO” Sp. z  o. o., Pawłówek 36, 62-800 Kalisz  17.02-20.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
49 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - Spółdzielnia Inwalidów  „PRZYSZŁOŚĆ”, ul. Grunwaldzka 18; 64-980 Trzcianka 21.02-22.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
50 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej - „AJAKS” S.A., ul. Ostrowska 366/374a 61-312 Poznań  21.02-24.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
51 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z Nr 127 z 2011 r. poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej – ALCO  Sp. z o. o., ul. Szelągowska 29-30, 61-626 Poznań  21.02-24.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
52 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Alicja Giżewska, zam. os. Przyjaźni 16/121, 61-688 Poznań 13-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
53 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Irena Grzegorczyk, zam. os. Wichrowe Wzgórza 10/158, 61-674 Poznań  15-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
54 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Anna Chraniuk, zam. ul. Rogalińskiego 13, 60-267 Poznań  14-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
55 wyjaśnienie pisma Pana Dariusza Skrzypka Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo  15.02-20.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
56 prawidłowość windykacji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz 20.02-23.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
57 sprawowanie nadzoru i kontroli przez starostę w przypadku stwierdzenia wydobywania kopalin bez wymaganej koncesji – działania podejmowane i realizowane w latach 2009-2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań  15.02-21.02.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
58 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno  21.02-5.03.2012 Wydział Finansów i Budżetu
59 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żelazkowie, z siedzibą pod adresem: 61-817 Żelazków  21.02-29.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
60 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Środzie  Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 643-000 Środa Wielkopolska  21.02-5.03.2012 Wydział Finansów i Budżetu
61 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież  24.02-24.03.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
62 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Centrum Techniki Narzędziowej „ELEKtrO-SERWIS” Sp. z o. o., ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań  17-02-2012 Wydział Polityki Społecznej
63 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Gminy i Miasta Odolanów, Rynek 1, 63-430 Odolanów  23.02-8.03.2012 Wydział Finansów i Budżetu
64 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miejski w Śremie, pl. 20 Października 20, 63-100 Śrem 23.02-7.03.2012 Wydział Finansów i Budżetu
65 wykorzystanie i rozliczenie dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina  27.02-9.03.2012 Wydział Finansów i Budżetu
66 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.  Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  ACRYLMED, ul. Mickiewicza 33, 63-100 Śrem 27.02-29.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
67 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  ALTAX Sp. z o. o., ul. Jasielska 7A, 60-476 Poznań  27.02-29.02.2012 Wydział Polityki Społecznej
68 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  Zakład Odzieżowy „ALICE” Sp. j., ul. Poznańska 56, 63-820 Piaski  29.02-2.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
69 spełnianie przez pracodawcę prowadzącego zakład pracy chronionej wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 127 z 2011 r.  poz. 721 t.j.).  EXPO-MET Sp. z o. o., ul. Starogostyńska 10, 63-800 Gostyń 29.02-2.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
70 kierowanie i ustalanie odpłatności za pobyt w Środowiskowych Domach Samopomocy, Domach Pomocy Społecznej wraz z wymaganą dokumentacją, udzielenie pomocy w postaci interwencji kryzysowej oraz zapewnienie schronienia osobom tego wymagającym Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, adres: 60-330 Poznań, ul. Cześnikowska 18 wraz z filiami Grunwald, Jeżyce, Nowe Miasto, Stare Miasto, Piątkowo, Wilda 23.02-30.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
71 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski w Mosinie , Plac 20 Października 1, 62-050 Mosina  27.02-29.02.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
72 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Barbara Kaczmarek, ul. Saperska 44a/20,          61-493 Poznań   21-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
73 gospodarowanie przez starostów nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz wykonywanie przez nich zadań zleconych w zakresie gospodarki nieruchomościami 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Koninie, Aleje 1-go Maja 9, 62-510 Konin  1.03-1.04.2012 Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
74 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Jolanta Jarmołowicz, zam. os. Zwycięstwa 22/70, 61-650 Poznań 22-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
75 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Aleksandra Kacalska-Zając, zam. ul. Sielska 32/4, 60-129 Poznań 22-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
76 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Wojewódzka Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań  24.02-27.02.2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
77 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawania decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Międzyleska 4, 64-730 Wieleń  5.03-16.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
78 zadanie pn. „Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 2229 Nowa Wieś – Warszawa – Stare Miasto” zrealizowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej z budżetu państwa pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości wydatkowania środków z budżetu państwa Urząd Miast i Gminy we Wronkach, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki  5.03-8.03.2012 Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi
79 zasadność przyznawania świadczeń, legalność wydawanych decyzji oraz kwalifikacje kadry realizującej zadania pomocy społecznej  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzałkowie, Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6, 62-420 Strzałkowo  5.03-23.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
80 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Hanna Górnicka- Holeczek, zam. ul. Wergiliusza 66, 60-461 Poznań 24-02-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
81 kontrola wydatkowania w 2011 roku środków finansowych przeznaczonych  na realizację postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 
[projekt wystąpienia pokontrolnego]
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta i Gminy  w Stęszewie, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew 1.03-6.03.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
82 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń  5.03-7.03.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
83 prawidłowość windykacji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej – Środowiskowe Domy Samopomocy
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy i Miasta Odolanów, Rynek 1, 63-430 Odolanów  5.03-9.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
84 wykorzystanie i rozliczenie dotacji  celowych udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań własnych bieżących i inwestycyjnych, terminowość przekazywania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej Urząd Miasta Leszna, ul. Karasia 15, 64-100 Leszno  29.02-19.03.2012 Wydział Finansów i Budżetu
85 spełnianie przez ośrodek szkolenia wymagań, określonych w art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o transporcie drogowym ( j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia, dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia
[wystapienie pokontrolne]
Ośrodek szkolenia AUTO ZYK, Jerzy Zyk, Elżbieta Zyk, Marcin Zyk z siedzibą w Poznaniu przy ul. Jugosłowiańskiej 25 1-03-2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
86 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Anna Jakubowska-Lavrin, zam. os. B. Chrobrego 20/167, 60-681 Poznań 1-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
87 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Hanna Jeżewska, zam. ul. Nowa 1, 62-095 Murowana Goślina  5-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
88 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Anna Komasa, zam. ul. Mogileńska 4A/2, 61-052 Poznań  1-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
89 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” wynikającego z Porozumienia zawartego 14 stycznia 2011 r. pomiędzy Wojewodą Wielkopolskim a Miastem Kościan na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259 ze zm.). 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miejski Kościana, al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan  7.03-15.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
90 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Anna Gauza, zam. ul. Chmielna 1 m. 1, 61-464 Poznań  1-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
91 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Karina Wittmann, ul. Powstańców Śląskich  7A, 62-040 Puszczykowo 5-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
92 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Anna Małgorzata Naskręt, ul. Wschodnia 25/58, 62-030 Luboń  5-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
93 wykorzystanie i rozliczenie dotacji na realizację pomocy osobom lub rodzinom  poszkodowanym przez huragan oraz na realizację programu pomocy dla rodzin rolniczych, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej powstały szkody spowodowane wystąpieniem w 2011 r.  huraganu, deszczu nawalnego lub przymrozków wiosennych. (Dz. U. 2011, Nr 167, poz. 996) 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Gminy Przygodzice, pl. Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice 5.03-9.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
94 prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustawy Prawo wodne – zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez starostę w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska  12.03-14.03.2012 Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
95 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Weronika Kubacka, zam. os. W. Jagiełły 12 L/156, 60-694 Poznań  6-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
96 spełnianie przez pracodawcę  wymogów art. 28 i następnych ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127  poz. 721 t.j.).  Zakład Pracy Chronionej  - „MABO” Sp.  z o. o., Pawłówek 102, 62-800 Kalisz  8.03-9.03.2012 Wydział Polityki Społecznej
97 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Starostwo Powiatowe w Kole, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło 7-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
98 organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w 2011 r. 
[wystąpienie pokontrolne]
Urząd Miasta w Lesznie , ul. Karasia 15, 64-100 Leszno  9-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
99 prawidłowość i rzetelność prowadzenia repertorium oraz pobierania wynagrodzenia określonego w przepisach, o których mowa w art. 16 ust. 2 i ust. 3 ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2011 r.  
[wystąpienie pokontrolne]
tłumacz przysięgły Tomasz Kijak, zam. os. Kosmonautów  15/123, 61-639 Poznań  8-03-2012 Wydział Kontroli, Prawny i Nadzoru
100 zbadanie kwestii poruszanych w piśmie Rzecznika Prawa Dziecka z dnia 7 lutego 2012 r. Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Pile, z siedzibą pod adresem: ul. Rydygiera 23, 64-920 Piła  7.03-21.03.2012 Wydział Polityki Społecznej

Dokumenty z przeprowadzonych kontroli dostępne są w wydziałach merytorycznych

Autor: Piotr Ślusarski
Data utworzenia: 19.01.2012
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 13.01.2020 - 12:01