Zasady wizyty paszportowej

W Oddziale Paszportów w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie oraz Pile:

  1. klienci obsługiwani są po pobraniu biletu z systemu kolejkowego bądź po dokonaniu rezerwacji internetowej;
  2. każdy wniosek o paszport oraz odbiór paszportu wymaga pobrania odrębnego biletu;
  3. bilety na załatwienie sprawy w danym dniu bez wcześniejszej rezerwacji wydawane są w ograniczonej ilości;
  4. po wyczerpaniu dziennego limitu biletów bez wcześniejszej rezerwacji internetowej system kolejkowy wydaje wyłącznie bilety klientom posiadającym rezerwację internetową;
  5. klienci bez biletu nie są obsługiwani;
  6. każdy bilet z systemu kolejkowego wzywany jest do obsługi tylko raz, jeżeli klient nie podejdzie do stanowiska, pobrany bilet zostaje anulowany, a w celu realizacji wizyty należy pobrać nowy bilet;
  7. Dostępność biletów sprawdzisz klikając w poniższe linki:

W Terenowym Punkcie Paszportowym w Gnieźnie, Nowym Tomyślu, Ostrowie Wlkp., Szamotułach i Środzie Wlkp.:

  1. klienci obsługiwani są po otrzymaniu/pobraniu biletu z biletomatu, nie ma możliwości dokonania rezerwacji internetowej wizyty;
  2. każdy wniosek o paszport oraz odbiór paszportu wymaga pobrania/otrzymania odrębnego biletu;
  3. klienci bez biletu nie są obsługiwani;
  4. bilety wydawane są w ograniczonej ilości;
  5. każdy bilet z systemu kolejkowego jest wzywany do obsługi tylko raz, jeżeli klient nie podejdzie do stanowiska, pobrany bilet zostaje anulowany, a w celu realizacji wizyty należy pobrać nowy bilet;
  6. ostatni klient posiadający bilet zostaje przyjęty 10 minut przed zakończeniem obsługi klienta.
Autor: Anna Mistrzak
Data utworzenia: 16.04.2024
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 16.04.2024 - 11:29
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 17.04.2024 - 11:12