Zasady wizyty paszportowej

W Oddziale Paszportów w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie oraz Pile:

  1. klienci obsługiwani są po pobraniu biletu z systemu kolejowego, część wizyt dotyczących składania wniosku o paszport oraz odbioru paszportu podlega rezerwacji internetowej;
  2. każdy wniosek o paszport oraz odbiór paszportu wymaga pobrania odrębnego biletu;
  3. bilety na załatwienie sprawy w danym dniu bez wcześniejszej rezerwacji internetowej wydawane są w ograniczonej ilości;
  4. po wyczerpaniu dziennego limitu biletów bez wcześniejszej rezerwacji internetowej system kolejkowy wydaje wyłącznie bilety klientom posiadającym rezerwację internetową;
  5. każdy bilet z systemu kolejkowego jest wzywany do obsługi tylko raz, jeżeli klient nie podejdzie do stanowiska obsługi, pobrany bilet zostaje anulowany, a w celu realizacji wizyty należy pobrać nowy bilet.
  6. stan kolejki można sprawdzać na stronie www.poznan.uw.gov.pl/rejestracja.

W Terenowym Punkcie Paszportowym w Gnieźnie, Nowym Tomyślu, Ostrowie Wlkp., Szamotułach i Środzie Wlkp.:

  1. klienci obsługiwani są po otrzymaniu/pobraniu biletu z biletomatu, nie ma możliwości dokonania rezerwacji internetowej wizyty;
  2. każdy wniosek o paszport oraz odbiór paszportu wymaga pobrania/otrzymania odrębnego biletu;
  3. klienci bez biletu nie są obsługiwani;
  4. bilety wydawane są w ograniczonej ilości;
  5. ostatni klient posiadający bilet zostaje przyjęty 10 minut przed zakończeniem obsługi klienta.
Autor: Karolina Ignac
Data utworzenia: 10.04.2020
Osoba publikująca: Karina Michalak
Data publikacji: 10.04.2020 - 12:19
Ostatnia aktualizacja: Karina Michalak
Data aktualizacji: 28.05.2020 - 07:36