Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw obsługi sekretariatu
w Biurze Obsługi i Informatyki w WUW w Poznaniu nr ref. 5/12
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
ul. Kościuszki 95
61-716 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, kompletowanie i ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów oraz dokonywanie podziału dokumentacji na poszczególne stanowiska pracy
- prowadzenie elektronicznego systemu monitorowania czasu pracy pracowników Biura w systemie informatycznym RCP
- sporządzanie i redagowanie pism, notatek oraz zestawień na polecenie Dyrektora Biura
- udzielanie informacji, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa faksu i poczty elektronicznej Biura
- przekazywanie pracownikom poleceń i ustaleń Dyrektora Biura oraz komunikatów organizacyjnych
- prowadzenie terminarza spotkań i narad, zapewnienie właściwej obsługi spotkań z interesantami i gośćmi
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu (z uwagi na rozmieszczenie urzędu w kilku budynkach na terenie miasta nie wyklucza się pracy poza siedzibą Biura)
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- z uwagi na usytuowanie budynku poza główną siedzibą urzędu występuje konieczność częstego przemieszczania się do pozostałych budynków urzędu (odbiór i wysyłka poczty, dostarczanie dokumentacji itp.)
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze budynku biurowego
- budynek zabytkowy, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych
- klatka schodowa z poręczami, strome schody
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie , pożądane o profilu administracyjno-biurowym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji państwowej
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność właściwego zarządzania czasem
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- ukończony kurs dla sekretarek/asystentek
- przeszkolenie w zakresie obsługi klienta
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
20-02-2012
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 5/12
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 5/12
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.