Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
radca prawny do spraw prowadzenia nadzoru nad działalnością uchwałodawczą jednostek samorządu terytorialnego w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 17/16
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- badanie uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć nadzorczych
- opracowywanie skarg do sądu administracyjnego i odpowiedzi na skargi kierowane do sądu przez organy jednostek samorządu terytorialnego
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące uchwał samorządowych
- sprawowanie zastępstwa procesowego Wojewody przed sądem administracyjnym w sprawach nadzoru
- przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie protokołów zdawczo-odbiorczych
- przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego rozstrzygnięć nadzorczych dotyczących aktów prawa miejscowego
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: wyższe prawnicze
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego
- znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i postępowania przed sądami administracyjnymi oraz kpa
- umiejętność płynnego i poprawnego wyrażania myśli oraz redagowania pism procesowych
- umiejętność poprawnego i jasnego formułowania porad, wyjaśnień, opinii
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- umiejętność obsługi komputera (w tym umiejętność korzystania z elektronicznych systemów informacji prawnej, MS Word, Excel)
- umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na stanowisku radcy prawnego
- rzetelność, dokładność, wnikliwość
- radzenie sobie ze stresem
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
08-03-2016
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 17/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 17/16
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3200-3400 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.