Polska Głos Wielkopolski

Poznań, 21 sierpnia 2013 r.

Szanowny Pan
Adam Pawłowski
Polska Głos Wielkopolski

 

Szanowny Panie Redaktorze,

w artykule pt. „Premier Donald Tusk odwoła wójta Damasławka?” opublikowanym 18 sierpnia br. na stronie internetowej „Głosu Wielkopolskiego” pojawiły się nieprawdziwe informacje, które zgodnie z Prawem Prasowym wymagają sprostowania.

Redaktor artykułu poinformował czytelników, że „wojewoda wystąpił do premiera z wnioskiem o odwołanie wójta”. Zgodnie z przesłaną informacją prasową, wojewoda wezwał jedynie wójta gminy Damasławek do natychmiastowego zaprzestania naruszeń ustawy o systemie oświaty oraz powierzenia stanowiska dyrektora Zespołu Szkół Powszechnych w Damasławku kandydatowi wyłonionemu w drodze konkursu przeprowadzonego 31 maja 2012 roku.

Proszę o zamieszczenie sprostowania.

 

Z poważaniem
(-) Tomasz Stube
rzecznik prasowy wojewody wielkopolskiego

Autor: Tomasz Stube
Data utworzenia: 22.08.2013
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 03.10.2013 - 14:03