Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi klienta
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu, Delegatura w Pile nr ref. 43/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Piła
Stanowisko ds. Obywatelskich,
Al. Niepodległości 33/35,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie wniosków o wydawanie dokumentów paszportowych dla obywateli polskich
- wydawanie dokumentów paszportowych
- realizacja dokumentów paszportowych
- udzielanie informacji klientom w zakresie trybu składania podań i dokumentów niezbędnych do ich złożenia
- obsługa zadań kartoteki paszportowej
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
-sprzęt dostosowany jest do wymagań jaki powinien spełniać na takich stanowiskach pracy,
-zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
-stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania sie w pomieszczeniu po wymagana dokumentację,
-stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych stanowisk administracyjno-biurowych,
-stanowisko pracy znajduje sie na piętrze budynku biurowego,
-budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko do miejsca obsługi klienta zewnętrznego,
-budynek nie jest wyposażony w windy osobowe,
-klatka schodowa o szerokości 140 cm z poręczami,
-drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
-pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów w zakresie dokumentów paszportowych, postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informacjach niejawnych
- znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność obsługi komputera
- wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
03-10-2013
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 43/13
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 43/13
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2000 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87