Inspektor do spraw obsługi klienta w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu, Delegatura w Pile nr ref. 43/13

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

do spraw obsługi klienta

w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu, Delegatura w Pile nr ref. 43/13

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Piła

Stanowisko ds. Obywatelskich,
Al. Niepodległości 33/35,

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie wniosków o wydawanie dokumentów paszportowych dla obywateli polskich
  • wydawanie dokumentów paszportowych
  • realizacja dokumentów paszportowych
  • udzielanie informacji klientom w zakresie trybu składania podań i dokumentów niezbędnych do ich złożenia
  • obsługa zadań kartoteki paszportowej

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

-praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
-sprzęt dostosowany jest do wymagań jaki powinien spełniać na takich stanowiskach pracy,
-zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
-stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania sie w pomieszczeniu po wymagana dokumentację,
-stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych stanowisk administracyjno-biurowych,
-stanowisko pracy znajduje sie na piętrze budynku biurowego,
-budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko do miejsca obsługi klienta zewnętrznego,
-budynek nie jest wyposażony w windy osobowe,
-klatka schodowa o szerokości 140 cm z poręczami,
-drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
-pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów w zakresie dokumentów paszportowych, postępowania administracyjnego,
    • znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informacjach niejawnych
    • znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
    • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
    • dobra organizacja pracy własnej,
    • umiejętność radzenia sobie ze stresem,
    • umiejętność obsługi komputera
  • wymagania dodatkowe
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

03-10-2013

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 43/13
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 43/13

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2000 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 25.09.2013
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07