Sprostowanie do Gazety Wyborczej

W nawiązaniu do artykułu pt. „Szpital przy Polnej w Poznaniu dementuje: nie będzie u nas ośrodka naprotchnologii” opublikowanym w wydaniu internetowym Gazety Wyborczej, chciałbym stanowczo zaprzeczyć informacjom o rzekomym podaniu przeze mnie informacji dziennikarzom o powstaniu rządowego ośrodka naprotechnologii.

Informacja o powstaniu ośrodków leczenia niepłodności została podana na konferencji prasowej podczas prowadzonego Sympozjum i nie dotyczyła prowadzenia działalności tego rodzaju metodami.

Autor: Tomasz Stube
Data utworzenia: 28.10.2016
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 28.10.2016 - 07:53