Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny Urzędu
poszukuje kandydatów na wyższe stanowisko w służbie cywilnej:
Zastępcy Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu nr ref. 59/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu:
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzorowanie prowadzenia spraw związanych z rejestrem podmiotów wykonujących działalność leczniczą, jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego, ewidencji jednostek systemu „Państwowe Ratownictwo Medyczne”, rejestru zatwierdzonych przez Wojewodę kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
- nadzorowanie realizacji zadań związanych z powoływaniem i działalnością konsultantów wojewódzkich oraz przedstawicieli Wojewody w radach społecznych działających przy samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej, uczestniczenie w realizacji zadań Wojewódzkiego planu działań na wypadek wystąpienia epidemii oraz zlecanie przeprowadzania kontroli przez konsultantów wojewódzkich
- nadzorowanie realizacji zadań wynikających z Krajowego Programu Zwalczania AIDS i Zapobiegania Zakażeniom HIV
- nadzorowanie realizacji zadań z zakresu kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą
- nadzorowanie realizacji zadań wynikających ze statystyki publicznej w zakresie ochrony zdrowia
- nadzorowanie realizacji zadań związanych z edukacją kadr medycznych
- nadzorowanie realizacji zadań wynikających z Narodowego Programu Zdrowia, w tym kontroli zaplanowanych do realizacji w województwie wielkopolskim programów promocji zdrowia i realizacji założeń polityki zdrowotnej państwa
- nadzorowanie realizacji zadań wynikających z organizacji opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem
- podejmowanie decyzji organizacyjnych oraz podpisywanie pism w sprawach wynikających z zakresu działania podległego Oddziału
- monitorowanie przygotowania opracowań przygotowywanych na podstawie zebranych przez podległy Oddział danych, przesyłanych do innych organów
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- organizacja pracy i kontrola realizacji zadań wynikających z Narodowego Programu Zdrowia w województwie wielkopolskim, ze statystyki medycznej w zakresie ochrony zdrowia, edukacji kadr medycznych oraz organizacji opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem, zadań związanych z rejestrem podmiotów wykonujących działalność leczniczą, jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego, ewidencji jednostek systemu „Państwowe Ratownictwo Medyczne”, rejestru zatwierdzonych przez Wojewodę kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, z powoływaniem i działalnością konsultantów wojewódzkich oraz przedstawicieli Wojewody w radach społecznych oraz z kontrolą podmiotów wykonujących działalność leczniczą
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oddziału, z koniecznością kontaktów z kierownictwem wydziału w siedzibie urzędu
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych i wewnętrznych, wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym średnio powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, zewnętrzny dźwig osobowy tylko do poziomu parteru
- klatka schodowa dwubiegowa, o normatywnej ilości stopni z poręczami
- budynek nie jest wyposażony jest w windy osobowe
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wynikające z przepisów ustaw oraz zgodnie z opisem stanowiska pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie wyższe magisterskie
- posiadanie kompetencji kierowniczych
- posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy, w tym co najmniej rocznego na stanowisku kierowniczym lub dwuletniego na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, przepisów regulujących zasady funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących finansów publicznych i zamówień publicznych
- znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony zdrowia oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- umiejętność zarządzania ludźmi, motywowania, podejmowania decyzji
- komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów, planowania i myślenia strategicznego
p o ż ą d a n e
- wykształcenie wyższe w obszarze ochrony zdrowia
- roczny staż pracy na stanowisku w administracji publicznej w zakresie polityki społecznej lub jednostkach organizacyjnych ochrony zdrowia
- specjalizacja z zakresu ochrony zdrowia
- znajomość co najmniej jednego języka spośród języków wymaganych przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej na poziomie B2
- asertywność, odporność na stres
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym lub dwuletni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425 z późn. zm.) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopia świadectwa potwierdzającego kwalifikacje do pracy na wysokim stanowisku państwowym (osoby, do których ma zastosowanie art. 202 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej),
- oświadczenie o osiągnięciu miejsca uprawniającego do mianowania w wyniku postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników s. c. ubiegających się o mianowanie w s. c. przeprowadzonego na podstawie ustawy z 24.08.2006 r. o s. c. (osoby, do których ma zastosowanie art. 202 ustawy z 21.11.2008 o s. c.),
Informacje o metodach i technikach naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- test wiedzy oraz test kompetencji kierowniczych
- rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do:
17-01-2014
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 59/13
lub osobiście w Sekretariacie Dyrektora Generalnego Urzędu, bud. A, pok. 369 z podaniem w ofercie nr ref. 59/13
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Dokumenty można składać w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki godz. 8.00-16.00 oraz od wtorku do piątku godz. 8.15-15.15.
Na kopercie należy dopisać "OFERTA PRACY NR REF. 59/13".
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną komisyjnie zniszczone o ile kandydaci w ciągu 3 miesięcy od zakończenia naboru nie dokonają ich odbioru.
Osoba wskazana do zatrudnienia na wyższym stanowisku w służbie cywilnej przed podjęciem pracy będzie zobowiązana do złożenia oświadczeń w zakresie o którym mowa w art. 78 ust. 4-6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
Zatrudnienie od 1 kwietnia 2014 r.