Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze z dnia 14 grudnia 2016 r.
WYMIAR ETATU: 1
STANOWISKA: 1
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw: organizacyjno-administracyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 148/16
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
ADRES URZĘDU:
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
- Rodzaj pracy to typowe prace administracyjno-biurowe, obsługa klientów i poczty oraz czynności archiwizacyjne. Pracownik przez większość czasu pracy wypełnia czynności służbowe wykorzystując sprzęt komputerowy, w tym użytkuje monitor ekranowy powyżej 4 godzin na dobę a także porusza się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów, nad którymi pracuje.
- Przy wykonywaniu pracy na tym stanowisku wykorzystuje również kserokopiarkę, drukarkę, telefon i inny sprzęt techniki biurowej. Stanowisko pracy wyposażone jest w biurko i krzesło. Sprzęt dostosowany jest do wymagań, jaki powinien spełniać na takich stanowiskach pracy. Parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie.
- Stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność.
- Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku czteropiętrowego. Winda nie przystosowana do osób na wózkach inwalidzkich. Wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami po stromych schodach zabiegowych. Z klatki schodowej bezpośrednie wejście do pomieszczeń biurowych. Budynek nie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm. W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane są dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych regulujących zakres działania i organizacji Wydziału
- opracowywanie planów kontroli i sprawozdań z działalności kontrolnej Wydziału
- koordynowanie terminowości załatwiania w Wydziale skarg, wniosków i sygnałów obywatelskich
- koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem opisów stanowisk i zakresów czynności pracowników Wydziału
- przygotowywanie propozycji do rocznego planu szkoleń oraz prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników Wydziału
- sprawowanie nadzoru i prowadzenie czynności kontrolnych nad wykonywaniem przez samorządy gminne zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących wyboru ławników do sądów okręgowych i rejonowych oraz zgromadzeń
- koordynacja działań związanych z udostępnianiem informacji publicznej związanej z zadaniami Wydziału
- przygotowywanie upoważnień do załatwienia spraw, w tym wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Wojewody
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość Kodeksu pracy
- znajomość ustawy Prawo o zgromadzeniach
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomości ustawy o kontroli w administracji rządowej
- umiejętności analityczne
- umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy
- umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- asertywność
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- efektywna komunikacja
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 20 grudnia 2016 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 148/16)
INNE INFORMACJE:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300-2500 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.